1403-01-16 14:20
46
0
89426
نماینده شرق گلستان:

حضور مردم معادلات را به نفع مردم فلسطین تغییر می‎‌دهد

نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور مردم در روز قدس می‌تواند باعث توجه جهانی به مسئله فلسطین شود و فرایندی را به‌منظور حل مسئله فلسطین و تأمین حقوق آنها در دستور کار بین‌المللی قرار دهد و معادلات را به نفع این مردم تغییر دهد و نهادهای بین‌المللی را از خواب چند ساله خود بیدار کند.

 رضا آریان‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما» در خصوص اهمیت روز قدس و تأثیرات حضور مردم در راهپیمایی این روز و نقش آن در استمرار مقاومت مردم و گروه‌های مقاومت، اظهار کرد: روز قدس به عنوان روزی است که به تجلی اعتراض جهانی به سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین می‌پردازد و برای ما مردم ایران و جهان اسلام، روز قدس نمادی از همبستگی با مردم فلسطین در مبارزه آن‌ها برای حقوق خود است.

 وی ادامه داد: این روز فرصتی است که ما به جهانیان نشان دهیم که ما به اعتقادات و مبارزات مردم فلسطین پایبندیم و از جانب خود به حمایت از آنها بپردازیم.

 نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: حضور مردم در روز قدس اهمیت بسیاری دارد. اولاً، این حضور نشانه اعتراض جهانی به سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم اشغالگر صهیونیستی است و نشان می‌دهد که مردم جهان اسلام و دیگر نهادهای انسانی از تجاوزات این رژیم علیه مردم فلسطین ناراضی هستند. ثانیاً، حضور در این روز فرصتی است برای افزایش آگاهی جهانی درباره وضعیت نابرابر و سرکوب مردم فلسطین و نیاز به حل مسئله فلسطین است و در نهایت، این حضور نمایانگر وحدت و همبستگی جهان اسلام در مقابل تجاوزات و ستم‌ها است.

 وی در پایان گفت: حضور مردم در روز قدس تأثیرات مهمی در روابط بین‌المللی و وضعیت سیاسی منطقه دارد و این حضور نشانه اعتراض جهانی به سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی است و می‌تواند فشاری برای این رژیم به‌منظور رعایت حقوق بشر و مسائل مربوط به فلسطین ایجاد کند. همچنین، حضور مردم در این روز می‌تواند باعث توجه جهانی به مسئله فلسطین شود و فرایندی را به‌منظور حل مسئله فلسطین و تأمین حقوق آنها در دستور کار بین‌المللی قرار دهد و معادلات را به نفع این مردم تغییر دهد و نهادهای بین‌المللی را از خواب چند ساله خود بیدار کند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.