1403-01-27 15:21
236
0
89586
یادداشت؛

تقابل مستقیم ایران با اسرائیل و یا دفاع مشروع

سیاوش کیانی‌پور سرپرست روزنامه کیهان در استان گلستان، گفت: عملیات وعده صادق با رمز یا رسول‌الله، اقدامی شجاعانه، حساب شده، دفاع‌گونه، غرور‌آفرین، منحصر‌به‌فرد و جسورانه محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»؛ سیاوش کیانی‌پور در یادداشتی نوشت: عملیات وعده صادق با رمز یا رسول‌الله، اقدامی شجاعانه، حساب شده، دفاع‌گونه، غرور‌آفرین، منحصر‌به‌فرد و جسورانه محسوب می‌شود که در ذیل به دلایل آن می‌پردازیم.

۱. برای اولین‌بار جمهوری اسلامی عملیاتی نظامی را علیه رژیم غاصب صهیونیستی راهبری کرد و موشک‌ها و پهپاد‌هایی را از درون خاک خود به سمت سرزمین‌های اشغالی گسیل داشت.

۲. برای اولین‌بار دولت آمریکا، سردمداران رژیم صهیونیستی را به خویشتنداری دعوت کردند و از آنان خواستند که صبورانه با عملیات وعده صادق مواجه شوند.

۳. جمهوری اسلامی بطور قطع در عملیات وعده صادق از عائله خود در کنسولگری‌ها دفاع کرد و به تمام دنیا ثابت کرد در پاسخ به مهاجمین به کنسولگری‌ها و سفارت خانه‌های ایرانی در سراسر دنیا حتی در مقابل اسرائیل غاصب نیز بطور مستقیم وارد عمل می‌شود و از درون خاک خود عملیاتی را بدون حمایت متحدانش اجرایی می‌کند.

۴. جمهوری اسلامی مقتدرانه اعلام کرد که عملیات وعده صادق تنها در پاسخ به عملیات اول آوریل بوده است تا رژیم غاصب صهیونیستی بداند که ما در برابر تجاوز به خاکمان سکوت نمی‌کنیم و هرگز قصد ادامه حملات را نداریم.

۵. اگرچه نوکران غربی رژیم صهیونیستی بمباران حمایتی خود را از این رژیم انجام می‌دهند اما نتانیاهو به تمامی اعضای کابینه دستور داده تا در مورد ایران هیچ‌گونه اظهارنظر و مصاحبه‌ای انجام ندهند البته سخنگوی ارتش اسرائیل تایید کرده بیش از ۳۵۰ پهپاد و موشک با بیش از ۶۰ تن مواد منفجره از سوی ایران به سمت اسرائیل پرتاب شده است.

۶. برای نخستین بار ایالات متحده به‌دنبال میانجی‌گری بین تهران و تل‌آویو است و این نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به صراحت دانسته‌اند ادامه تنش مستقیم بین جمهوری اسلامی ایران و رژیم غاصب صهیونیستی به منزله‌ی پایان اسرائیل و البته منافع آنان در منطقه خاورمیانه است و به گفته سیدالشهداء مدافعین حرم حاج قاسم سلیمانی آغاز این نبرد با آنان بود اما پایان آن با آنان نخواهد بود.

۷. تردیدی نیست که رژیم غاصب صهیونیستی باید برای یک بار هم که شده عقلانیت را به‌جای توحش در راس اقدامات خود قرار دهد و تحرکی غیر منطقی را از خود بروز ندهد وگرنه ممکن است این بار با پاسخی بسیار قدرتمند‌تر از وعده صادق از سوی جمهوری اسلامی و البته متحدانش روبرو شود که آنها را با خاک یکسان می‌کند و عبرتی برای تمام متجاوزان در قرن حاضر و قرون پیش‌رو تبدیل می‌شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.