1403-01-06 19:28
180
0
89293
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

ایران باید پرچمدار خیزش جهانی علیه غده سرطانی باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با دعوت از مردم، نخبگان، سیاسیون، فرهنگیان، دلسوزان و مسئولان و همه اقشار جامعه جهانی، از آنان خواست که در قبال این جنایات سکوت نکنند و کسانی که دل در گرو انسانیت دارند در قبال این فجایع قیام کنند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما» در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه گفت: هر چقدر مسلمان مسلمانان در قبال ستم دشمنان کوتاه بیایند نه تنها ظالمان کوتاه نخواهند آمد؛ بلکه مرزهای اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشته و به قهقرا خواهند برد.

 وی افزود: اگر در مدت ۵ ماه گذشته دولت‌ها و دستگاه‌های سیاسی دنیا در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نمی‌کردند؛ یقیناً ما شاهد اتفاقات چند روز گذشته که یکی از فجایع انسانی و اخلاقی است؛ نبودیم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در هشدار به دولتمردان جهان گفت: قطعاً روزگار این‌طوری نخواهد ماند و این ظلم و جنایت همدستان شما در غزه و فلسطین و حمایت شما از آنان، یقه تمام سیاستمداران و دولتمردان جهان را خواهد گرفت، ولی ای‌کاش قبل از این اتفاق، تمام دنیا و دولتمردان آن ببینند و بفهمند چه جنایتی علیه بشریت در غزه در حال رخ دادن است.

 حجت‌الاسلام گرزین با دعوت از مردم، نخبگان، سیاسیون، فرهنگیان، دلسوزان و مسئولان و همه اقشار جامعه جهانی، از آنان خواست که در قبال این جنایات سکوت نکنند و کسانی که دل در گرو انسانیت دارند در قبال این فجایع قیام کنند.

 وی از خبرنگاران و کسانی که دستی به قلم دارند خواست تا یک موجی از محکومیت علیه اقدامات ضدبشری رژیم صهیونیستی ایجاد کنند تا به‌واسطه آن دست ظالمان کوتاه و دولتمردان جهان از خواب غفلت بیدار شوند.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ایران باید پرچم‌دار خیزش جهانی علیه غده سرطانی باشد تا موجی از محکومیت‌های جهانی علیه اتفاقات تلخ در فلسطین به راه بیفتد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.