1402-03-28 19:25
534
0
85410
تحلیلگر مسائل سیاسی:

ایده‌های التقاطی منافقان به جوانان گوشزد شود

تحلیلگر مسائل سیاسی گلستان گفت: ایده‌های التقاطی منافقان به جوانان گوشزد شود تا راهی که شهدا پیش‌روی ما گذاشتند فراموش نشود.

به گزارش گلستان ما، حسین کریمی‌اول در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی پیرامون جنایات منافقین و جهاد تبیینی که باید در این زمینه انجام شود، اظهار کرد: در ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰ سازمان منافقین  جنگ مسلحانه علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ راه انداخت.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی گلستان ادامه داد: سازمان منافقین براساس ایدئولوژی التقاطی که داشت پس از انقلاب به دنبال سهم‌خواهی بود و بر اساس آن در برابر حرکت بزرگ ملت ایران و امام راحل عظیم‌الشأن ایستاد و از همان روزهای نخست انقلاب با آرمانهای انقلاب اسلامی مقابله کردند.

کریمی‌اول یادآور شد: منافقان جنگ مسلحانه به‌ راه انداختند و به ترورهای زیادی از چهره‌ها و شخصیت‌های انقلاب در دهه شصت دست زدند و از  ابتدایی‌ترین روزهای پیروزی انقلاب برای توقف انقلاب اسلامی دست به کار شدند و از هیچ اقدام و ابزاری برای این منظور کوتاهی نکردند.

وی افزود: منافقان حتی به مردم عادی نیز رحم نکردند این سازمان انسان‌ها و مسئولانی که دل درگروی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند را جلوی درب منزل و یا در محیط کار ترور می‌کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: خون ۱۷ هزار نفر از ملت ایران به دست این گروهک جنایتکار به زمین ریخته شده، نقطه بسیار تاریکی در سازمان منافقان علیه جمهوری اسلامی وجود دارد و ما باید به این زوایای پنهان منافقان در دهه شصت و پس از آن، با وجود آنکه آنها فراری شدند بیشتر بپردازیم.

کریمی‌اول تاکید کرد: گرچه مسعود رجوی با لباس زنان از کشور گریخت اما ما باید جنایات منافقان را مد نظر داشته باشیم و این زوایای پنهان را برای ملت ایران بازگو کنیم.

وی ابراز داشت: منافقان پس از آنکه از ایران گریختند به دامان دشمن رفتند و در کنار صدام علیه ملت ایران جنگیدند و این در حالی بود که صدام به کشور و مرزهای جغرافیایی ما تجاوز کرده بود و آنها در جنایات صدام هم علیه انقلاب اسلامی شریک بودند.

این استاد دانشگاه متذکر شد: باید مراقب باشیم که تبلیغات دشمن، فضای تبلیغی و جو روانی که  ایجاد می‌کند موجب نشود که عده‌ای از جوانان ما فریب بخورند و جنایات منافقان را فراموش کنند.

کریمی‌اول خاطرنشان کرد: با فراموش کردن تاریخ، منافقان به شبهه‌افکنی اقدام  می‌کنند و باید همه ما توجه کنیم که سازمان منافقین یک سازمان تروریستی و جنایتکار است که حوادث بسیار بزرگی را در کشور رقم زده است.

وی عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر نیز محور بخشی از اغتشاشات با محوریت این سازمان بود و باید دقت کنیم که اگر نتوانیم جنایات این سازمان را به ملت و جوانان روایت کنیم قطعا با فضای تبلیغی که دشمن ایجاد می‌کند ممکن است بخشی از ملت و مردم از این جنایات غافل شوند و از آنها حمایت کنند.

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: در بخش‌هایی از حوادث اخیر شاهد بودیم که منافقان با حمایت کشورهای غربی و آمریکایی به آتش اغتشاشات دامن می‌زدند و بخشی از سران آمریکایی‌ها مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی کردند و باید به این مسئله توجه داشته باشیم.

کریمی‌اول گفت: ایده‌های التقاطی منافقان باید به جوانان گوشزد شود تا راهی که شهدا پیش‌روی ما گذاشتند فراموش نشود.

وی با بیان اینکه منافقین در یکی از جنایات  سه پاسدار را در شرق تهران زنده زنده مُثله کرده و پوست کندند، تصریح کرد: برای تداوم و ادامه راه انقلاب اسلامی نیاز داریم نگاه بصیرانه به مسائل داشته باشیم.

این کارشناس سیاسی در پایان یادآور شد: راه انقلاب اسلامی ادامه دارد، گرچه ۴۴ سال است دشمنان، ما را به زحمت انداختند ولی قطعا ملت ایران با توسل به خدا راهش را ادامه می‌دهد.

انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.