1401-02-25 10:09
499
0
79994
معاون حقوقی و قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح:

اقتدار نیروهای مسلح حتی در مذاکرات برد-برد تاثیرگذار است

یزدانیان گفت: اقتداریکی از موضوعات راهبردی در امنیت ملی و حاکمیت است و این اقتدار حتی در مسائل دیپلماسی و مذاکرات برد-برد تاثیر دارد.

گزارش گلستان ما؛ محمدرضا یزدانیان صبح امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان نظامی استان گلستان اظهار کرد: شاهد نقش بی بدیل نیروهای مسلح در امنیت پایدار در کشور هستیم.

معاون حقوقی و قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: قدرتمندی یکی از موضوعات راهبردی در  امنیت ملی و حاکمیت است و این اقتدار حتی در مسائل دیپلماسی و مذاکرات برد برد تاثیر دارد.

یزدانیان بیان کرد: در بین مولفه های تشکیل دهنده اقتدار با تاکید فرماندهی کل قواه نیروی مجرب، متخصص و پاکدست مهمترین مولفه اقتدار نیروهای مسلح است.

وی افزود: برخورد با جرائم کمک به اقتدار و صیانت از نیروهای مسلح است و این دو هیچ زاویه ای با یکدیگر ندارند.


این مقام مسئول بیان کرد: پرونده هایی که در دستگاه قضایی تشکیل می شود مبتنی بر مدارک علمی و محکمه پسند باشد و در بحث احیای حقوق عامه نیز باید تلاش شود و عدم رعایت حقوق عامه  باعث بدبینی مردم به نیروهای مسلح می شود.

این مقام مسئول به رعایت قوانین و جلوگیری از هنجار شکنی در برابر نیروهای مسلح تاکید کرد.

یزدانیان به مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی گلستان اشاره کرد و گفت: محمودی در طول ۱۵ سال سابقه قضاوت در استان های سیستان بلوچستان، خراسان جنوبی و غیره دارند و در چند ناحیه خدمت کردند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های محمودی بیان کرد: وی به عنوان معاون قضایی استان مازندران خدمت خود را ادامه خواهد داد.

این مقام مسئول افزود: یزدان سالخورده نیز ۱۶ سال سابقه قضایی دارند و در استان های خوزستان و  تهران و چند ناحیه خدمت کردند و انسانی متدین و خوش برخورد هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.