1402-09-24 12:19
478
0
87912
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خبر داد:

هلاکت چندین تروریست و دستگیری یک نفر در جریان حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به جزئیاتی از حمله تروریستی شب گذشته به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان، گفت: در این حادثه چندین تروریست هلاک و یک نفر نیز دستگیر شده است.

به گزارش «گلستان ما» به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگاران در مورد جزئیات حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان، گفت: از ساعت ۲ بامداد تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله می‌کنند؛ از طرفی تروریست‌ها نیز برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی هم کمین می‌زنند.

وی افزود: ولی نیروهای کمکی با رشادت با وجود برقرار بودن کمین و تقدیم دو شهید خودشان را به محل درگیری می‌رسانند و موفق می‌شوند کلانتری را از لوث وجود تروریست‌ها پاک کنند که دو نفر از آن‌ها نیز به درک واصل شدند، یک نفر نیز مجروح و دستگیر شد و بقیه هم متواری شدند.

 معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه تروریست‌ها تعدادی از کشته‌هایشان را با خود برده‌اند، تصریح کرد: طرح محاصره منطقه اجرا شده است و به دنبال دستگیری دیگر تروریست‌ها هستیم.

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفته بود: در حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک ۱۲ تن به شهادت رسیدند.

شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز، اظهار کرد: در حمله تروریستی که از ساعت ۱۲ شب روز گذشته در مقر فرماندهی شهرستان راسک رخ داد، ۱۲ مأمور فراجا شهید و هفت نفر مجروح شدند.

 گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.