1403-01-20 18:03
470
0
89484
روایتی که وارونه جلوه داده شد؛

ماموران انضباط شهری گرگان قربانی چماق‌ بدستان

براساس تصاویر ویدئویی دریافت شده و گزارش معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری گرگان ماموران انضباط شهری در برخورد با بساط‌گستری نیسانی در محور جرجان مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ براساس تصاویر ویدئویی دریافت شده و گزارش معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری گرگان ماموران انضباط شهری در برخورد با بساط‌گستری نیسانی در محور جرجان مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

متاسفانه سه نفر از ماموران انضباط‌ شهری در این درگیری زخمی می‌شوند و پس از مراجعه عوامل انتظامی چهار نفر از افرادی که نسبت به این درگیری اقدام کردند دستگیر شدند.

سالاری در این زمینه گفت: امروز ماموران انضباط‌شهری به بلوار جرجان مراجعه کردند و به بساط گستران در حاشیه خیابان تذکر لسانی دادند.

وی افزود: متاسفانه در یکی از این موارد به ماموران انضباط شهری تعدادی از افراد با چماق حمله کردند که با وجود خودداری از درگیری و حفظ حرمت سکوت کردند ولی متاسفانه سه نفر از همکاران ما زخمی شدند.

سالاری یادآور شد: پس از مراجعه عوامل انتظامی چهار نفر دستگیر شدند ولی در فضای مجازی مطلب به گونه‌ای دیگری منتشر شده که کذب است.

معاون محیط زیست و خدمات سهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: این در حالی است که براساس قانون، نیروهای انضباط شهری مجاز به دادن تذکر به افراد یا کسبه‌ای هستند که سدمعبر کرده و برای سایر شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند و در حادثه چند دقیقه قبل نیز براساس همین دستورالعمل، نیروهای انضباط شهری حاضر در محل به تذکر لسانی اکتفا کرده بودند.

گفتنی است این اتفاق ساعتی قبل و در پی تذکر زبانی نیروهای انضباط شهری به یکدستگاه نیسان در جرجان ۲۸ ایجاد سد معبر کرده و با اخلال در تردد باعث نارضایتی شهروندان شده بود اتفاق افتاد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.