1402-08-20 12:08
439
0
87389
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان:

برخورد با موتورسواران متخلف و فاقد پلاک در گلستان تشدید شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تشدید طرح برخورد پلیس با موتورسیکلت‌سواران متخلف و فاقد پلاک در سطح استان خبر داد.

 به گزارش «گلستان ما»؛ علیرضا نصیری از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف از نیمه دوم آبان‌ماه در سطح استان خبر داد.

 وی با تأکید بر اینکه اجرای این طرح از مطالبات و دغدغه‌های شهروندان است تصریح کرد: پلیس با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به تشدید برخورد قانونی با موتورسیکلت‌سواران متخلف و مزاحم در سطح استان و به‌ویژه مرکز استان اقدام خواهد کرد.

 سرهنگ نصیری با بیان این که رانندگی بدون گواهینامه، رانندگی زیر سن قانونی، تردد با موتورسیکلت‌های فاقد پلاک یا با پلاک مخدوش از جمله این تخلفات است، اظهار داشت: علاوه بر جریمه، جمع‌آوری و توقیف نیز در انتظار موتورسیکلت‌های متخلفان است.

 وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای پلیس‌راه و پلیس راهور، بخش عمده‌ای از مجروحان و جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای را رانندگان و سرنشینان موتورسیکلت‌های متخلف تشکیل می‌دهند.

 معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی با تأکید بر حمایت پلیس از موتورسواران قانونمند و بهنجار افزود: متأسفانه در کنار این رانندگان، موتورسوارانی متخلفی هستند که در معابر، خیابان‌ها، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها با حرکت نمایشی ایجاد آلودگی صوتی نموده و باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌گردند.

 وی در پایان به موضوع استفاده از موتورسیکلت‌های بدون پلاک یا پلاک مخدوش در جرایمی مانند سرقت مسلحانه اشاره کرد و اظهار داشت: در همین راستا فرماندهی انتظامی استان گلستان برای حفظ حقوق عامه و پیشگیری از بروز تخلفات و جرائم طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف را اجرا خواهد کرد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.