1402-02-10 15:59
600
0
84741
رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار گلستان:

چرخ زندگی کارگری باید راحت بچرخد

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار گلستان با اشاره به اینکه مسئولان نسبت به توقعات کارگری حساسیت داشته باشند، گفت: چرخ زندگی کارگری باید راحت بچرخد.

به گزارش گلستان ما، روح‌الله تجری در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر و اینکه دین مبین اسلام اهمیت زیادی به فرهنگ کار و کارگری دارد، اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های جامعه کارگری فقدان امنیت شغلی است، اگر می‌خواهیم چرخ تولید خوب بچرخد باید چرخ زندگی کارگران هم خوب بچرخد.

وی با اشاره به دیدار تعدادی از کارگران استان گلستان به مناسبت هفته کار و کارگر با مقام معظم رهبری افزود: در این مراسم توصیه و رهنمودهایی از سوی رهبر معظم انقلاب برای کارگران مطرح شد که عملیاتی شدن آن قطعا گره‌های تولید و زندگی کارگری را باز می‌کند.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار گلستان ابراز کرد: همانطوری که رهبری تاکید داشتند اگر زندگی کارگر ارتقاء پیدا کند کیفیت کار و محصول ارتقاء می‌یابد، باید این باور در مسئولان نیز وجود داشته باشد.

تجری با اشاره به اینکه تعریف و تمجید زبانی از کارگر چاره کار نیست، تصریح کرد: باید برای کارگران کار کرد.، مسئول دولتی، کارآفرین و سرمایه‌گذار بدانند که اگر تلاش شد تا زندگی ارتقاء پیدا کند، وضع کشور ارتقاء پیدا خواهد کرد.

وی برداشتن دغدغه‌های کارگری را در تقویت امنیت شغلی و رفاه این قشر مفید دانست و گفت:باید تلاش شود تا زندگی کارگری راحت بچرخد، کیفیت کار و محصول بالا خواهد رفت.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار گلستان با اشاره به اینکه کارگران مشکلات زیادی دارند، ابراز کرد: گاهی دشمنان از دریچه همین مشکلات سوءاستفاده می‌کردند اما کارگران همواره صف خود را از آنها جدا می‌کنند.

تجری با بیان اینکه باید به کار کارگران ارزش داده شود، گفت: مسئولان نسبت به توقعات کارگری حساسیت داشته باشند، چرخ زندگی کارگری باید راحت بچرخد اگر این اتفاق بیفتد تولید رونق می‌گیرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.