1402-02-07 09:35
830
0
84679
خبر خوبی که سهامداران باید بدانند؛

بازدهی بالا در انتظار سهام پتروشیمی گلستان

استاندار گلستان از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی در سفر رئیس‌جمهور به گلستان خبر داد و گفت: سهام این شرکت بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت.

به گزارش گلستان ما، علی محمد زنگانه پیرامون وضعیت سهام سهامداران پتروشیمی گلستان اظهار کرد: توصیه کارشناسان بازار سرمایه و بورس این است که سهامداران پتروشیمی گلستان از فروش سهام خودداری کنند.

وی با اشاره به افزایش سرمایه ثبتی شرکت از حدود ۴۷ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان بیان کرد: بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده پتروشیمی گلستان به ازای هر سهم، سه سهم جایزه در سبد دارایی سهام داران قرار گرفت.

استاندار گلستان گفت: با آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری این طرح که به زودی در سفر رئیس جمهور به گلستان انجام می‌شود، سهام این شرکت بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت.

تکاپو برای راه‌اندازی دوباره پتروشیمی گلستان ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان آغاز شد و پس از آن در سفر رئیس جمهور به گلستان هم بر کمک به راه اندازی این طرح تاکید شد.

پتروشیمی گلستان با۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی؛ از ۱۷ سال پیش تاکنون بلاتکلیف بود که با پیگیری‌های فراوان خبرهای خوبی از آن به گوش می‌رسد این پروژه بیش از ۹۰ هزار سهامدار دارد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.