1402-05-16 14:19
493
0
85996
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

احیاء 72 واحد راکد در گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در دولت سیزدهم تا تیرماه امسال 72 واحد راکد در استان گلستان احیاء شده و به چرخه تولید برگشته است.

به گزارش گلستان ما، درویش‌علی حسن‌زاده در پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما حضور یافت و به سوالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: انعکاس اخبار به صورت تخصصی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و این رویکرد می‌تواند به حوزه توسعه صنعت و استان گلستان نیز موثر باشد.

حسن‌زاده از حمایت‌ها و فعالیت های پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما قدردانی کرد و ابراز داشت: فعالیت هایی که در این عرصه اتفاق می افتد بدون هیچ جانبداری مطرح می شود.

وی افزود: در نظام سلطه شاهد آن هستیم از ابزار رسانه برای ضربه به انقلاب اسلامی استفاده می کند و وظیفه و رسالت سنگینی به دوش رسانه های جریان انقلاب است تا بتواند واقعیت های جامعه را نهادینه کند.

این مقام مسئول یادآور شد: در دولت سیزدهم تا تیرماه امسال 72 واحد راکد در استان گلستان احیاء شده و به چرخه تولید برگشته است و سال گذشته نزدیک 70 واحد صنعتی که با ظرفیت کمتر از 50  درصد فعالیت داشتند افزایش تولید داشته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در حوزه تجارت خارجی با رویکردی که رئیس جمهور و تاکیداتی که مقام معظم رهبری با برقراری ارتباطا با هماسیه ها در چارپوب سیاست خارجه ارتباط خوبی با کشورهای همسایه داشته باشیم، حضور روسای جمهور کشورهای همسایه و الحاق معاده های بین ملل مانند اورآسیا و شانگه های باعث شده که در بحث های جهانی در حوزه تجارت خارجی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

حسن‌زاده تاکید کرد: در یک دهه گذشته ارتباطات و رفت و آمدها در سطح ریاست جمهوری باعث شد که بیش از 170 درصد میزان صادرات به ترکمنستان رشد داشته است، در چهار ماه امسال 66 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشتیم و به کشورهای قزاقستان و عراق و روسیه در چهار ماه سال گذشته  76 هزار دلار صادرات داشتیم ولی در چهار ماه ابتدای امسال به بیش از دو میلیون دلار رسیده است.

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.