1403-01-17 01:03
131
0
89434
در آخرین پنجشنبه ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

نشست صمیمی سردار ملک شاهکوهی با فعالان مجازی و رسانه‌ای جبهه انقلاب گلستان

به منظور تبیین دستاوردها و تحولات اخیر نشست صمیمی سردار ملک شاهکوهی با فعالان مجازی و رسانه‌ای جبهه انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ در طلیعه بهار طبیعت و معنویت در آخرین پنجشنبه ماه مبارک رمضان فعالان مجازی و رسانه‌ای استان گلستان پای حرف‌های فرمانده نشستند.

این نشست با چاشنی جهاد تبیین و بررسی تحولات منطقه همراه بود و حلاوت سخنان فرمانده سپاه نینوا گلستان از دستاوردها و تلاش‌های جهادی بسیجیان و سبزپوشان انقلاب اسلامی کام فعالان مجازی و رسانه‌ای استان گلستان را شیرین کرد.

سردار علی‌ملک‌شاکوهی در این دیدار همچنین به روز جهانی قدس و تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: هیچ وقت جبهه مقاومت در چنین شرایطی قرار نداشت و دشمن نیز اینگونه ذلیل نشده بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: شاهد بیداری اسلامی و انسانی در منطقه هستیم در عرصه سیاسی و نظامی و بین‌المللی ببنید رژیم صهیونیستی در چه شرایطی قرار دارد و آن چیزی که امروز حائز مهم است اقتدار و ایستادگی مردم غزه است.

وی افزود: امروز غزه به حماس و گروه مقاومت منحصر نمی‌شود و امروز جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی شکل گرفته که باعث استیصال رژیم صهیونیستی شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: رژیم صهیونیستی نتوانست اسرای خود را از محدوده کوجک غزه آزاد کند و حتی نتوانستند عملیات نظامی را پیاده‌سازی کنند و آمریکایی‌ها پشت آنها را خالی کردند.

ملک‌شاکوهی بیان کرد: فردا روز جهانی قدس را شاهد هستیم و قطعا مسئله غزه بر انتخابات آمریکا اثر خواهد داشت.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.