1402-02-03 22:04
1789
0
84622
فعال اجتماعی و رسانه‌ای گلستان مطرح کرد:

نبش قبر هولوکاست جعلی صهیونیسم توسط پسمانده پهلوی

فعال اجتماعی و رسانه‌ای گلستان در یادداشتی با نبش قبر هولوکاست جعلی صهیونیسم توسط پسمانده پهلوی پرداخت.

گلستان ما، مصیب کوهی‌مشایخ یاداشتی در خصوص سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی نوشت: این بدبخت فلک‌زده، هنوز مملکت را حتی در خوابش هم صاحب نشده، همه مردم را غلام و برده خودش انتخاب و حساب کرده و می‌خواهد ملت شریف ایران را تحویل خون آشامان یزید زمانه و صهیونیسم درمانده‌تر بدهد، می‌گوید 《طرف آنقدر مار خورده که افعی شده》 حالا باید ضرب المثلی دگری گفت: طرف آنقدرگرگ‌زاده بوده حالا‌زده رو دست کفتار‌ها.

این ابله ساده لوح با خود چه فکری کرده، پدربزرگ ملعونش رضا فلک‌زده میرپنج، که د‌ل سپرده و سینه چاک کشور‌های، آلمان، انگلیس و شوروی سابق بود، سرانجام بعد از این همه جنایت و خیانت به ملت شریف ایران در ناکجا آباد به جهنم و به درک واصل شد و هیچ کدام از این سه کشور بیگانه بعد از این همه خوش خدمتی و خوش حسابی که این نوکر خود فروخته به آن‌ها داشت، بعد از برکناری‌اش و تبعیدش از کشور، آدم حسابش نکردند و حتی اجازه ندادند که به کشورشان برود یا در متروکه و گوشه‌ای از زندان این کشور‌ها زندگی کند، ‌ای کاش شاید عبرتی برای فرزندش محمدرضا می‌شد...

بعد از فلاکت و تباهی حکومت رضا شاه ظالم، نوبت به شغال صفت بعدی و افعی خونریزی رسید که این همه ظلم، قتل، غارت، دزدی، جنایت، دین زدایی، دین‌‌ستیزی و خباثت کاری‌هایش علیه ملت عزیز ایران از ابتدای حکومتش ادامه داشت در راستای خوش خدمتی اهداف مستکبرین جهان، ولی سرانجام بعد از جنایت‌های چندین دهه ساله محمدرضاپهلوی ملت شریف و غیور ایران او و اربابانش را با مبارزه و عدالت و حق طلبی از کشور به بیرون پرت کردند و شکست مفتضحانه‌ای دادند.

تاریخ باز تکرار شد و حالا این فرزند ناخلف هم بعد از اینهمه خوش خدمتی مانند پدرش به اربابانی همچون آمریکا‌ی‌ها، اسرائیلی‌ها و بقیه دولت‌های اروپایی و غارت اموال و معادن ایران توسط آن‌ها و اربابانش او را مانند پدرش تحویل نگرفتند و جواب تماس تلفن‌هایشان را در روز‌های پایانی حکومت ننگینش نمی‌دادند و این نوکر، بیچاره و درمانده را هم مانند پدرش به آمریکا راه ندادند، آمریکایی‌هایی که همه اموال ایران را در زمان پدر و پسر به یغما برده بودند و محمدرضا شاه عملاً مترسکی بیش نبود، سرانجام با این همه خوش خدمتی‌هایش به این جنایتکاران و ظالمان جهان آواره شد.

محمدرضا پهلوی اجیر، سرانجام بعد از این همه خفت و آوارگی و حقارت در تبعید و با ذلت وخاری به درک واصل شد و از سرنوشت پدرش در این دنیا عبرت نگرفت و کلاهش بر طوفان گرد باد رفت، کلاه پهلوی که رضا شاه آورده بود که سال‌ها بماند ولی سرانجام کلاه دومی که حتی نمدش هم باقی نماند و ملت شریف ایران با وحدت و همدلی و شهادت طلبی حکومت کفر و ظلم را برهم چیدند.

حالا بعد از گذشت سال‌ها خفت و خاری از خاندان پهلوی، نوبت غار غار کردن این نواده زالوصفت کفتار‌شان رسیده، ربع رضای بدون هیچ کلاه پهلوی، این مترسکی که سودای پادشاهی ایران را دارد. که در آغوش صهیونیست‌ها رفته و به گفته کذاب خودش برای اصلاح امور و پیام صلح و دوستی مردم ایران...

ای نواده رانده شده رضا میر پنج ماکسیم، تو با خودت چه فکر کردی، که می‌گویی برای پیام صلح مردم ایران و برطرف کردن آب مردم ایران به سرزمین غصبی رفته‌ای، تو با خودت چه‌اندیشیده‌ای؟ چه آبی؟ چه کشکی؟ چه نانی؟ چه پیامی؟؟؟!!!

احتمالاً دلت برای نان تافتون ایران تنگ شده و رفته‌ای خدمت نتانیاهو خونخوار جهت دستبوسی و گدایی و نبش قبر کردن هولوکاست جعلی صهیونیسم قاتل و خونریز.

‌ای نواده دین ستیز، حتماً سکه‌های ننه اشرفت تمام شده؟ و قطعاً در فکر خیانت بیشتر و خباثت هستی، تا تکه نانی و چند لیتر آبی را برای خودت به سوغات و یغما ببری، البته منظورت از این آب، قطرات خون مردم عزتمند ایران است که در خیال شیطانی و باطلت صاحب این مملکت و آبادانی شوی و دوباره مستشاران آمریکایی، انگلیسی و صهیونیسم قاتل پایشان به این مملکت باز شود و خونخواری‌هایتان ادامه‌دار باشد و غارت‌هایتان برای اموال مردم و ظلم و ستم و کلاهی دیگربسازی برای آسودگی خودت و اربابانت.

ای بیچاره واقعاً دلمان برایت خیلی خیلی می‌سوزد، ننه اشرفت این همه برایت لالایی خواند که به خواب بروی شاید درخواب صاحب مملکت ما شوی، ولی حیف زهی خیال باطل، ‌ای بیچاره، ‌ای نادان، ‌ای درمانده رانده شده بدان، که همان خانم‌هایی هم که امروزه بعضاً و از روی ناآگاهی درخیابان‌ها کشف حجاب می‌کنند، توی خائن را دعوت نمی‌کنند و پیامی نمی‌دهندکه به این مملکت پاکشان بیایی، آن خواهران ما خاک وطنشان را به بیگانگان خائن و نوادگان قاتل نمی‌فروشند و عاشق آن هستند.

ای نواده کفتار خونریز پیر، به همین خیال باش تا زیر پایت علف که نه، تا زیر پایت چاه باز شود و به قبرستان بروی و به پدربزرگ خائن و پدر خونریزت ملحق شوی

 

و در آخرت آنقدر آب‌های گداخته و داغ منتظرت هستند تا هر چی می‌توانید با نتانیاهوی یزیدی و همراهنش بخورید و نوش کوفت کنید.

‌ای خائن این را بدان، تاریخ خود قضاوت می‌کند، کشور جعلی اسرائیل و صهیونیست چه جنایت‌ها که در این سال‌ها نکرده است و اگر آبی هم هست در منطقه‌ای که به قصد خیانت رفته‌ای برای مردم مظلوم فلسطین است که صهیونیسم غاصب آن‌ها را از آب و نان و حتی از حقوق اولیه انسانی محروم کرده و سالهاست که مردم مظلوم فلسطین هنوز هم در رنج و عذاب ۸۰ ساله می‌باشند ولی دست از مبارزه و مقاومت و عزت طلبی و پیروزی حق بر باطل بر نداشته‌اند و ان شاء الله با یاری خداوند پیروزی حق بر باطل خیلی خیلی نزدیک شده است و قدس شریف آزاد و آباد خواهد شد.

ای نواده خون آشام پیر در چه میاندیشی؟ که هیچ نداری در فکر خویش، تو‌ای خائن که خودت را به ظاهر مسلمان می‌دانی و کلاه مشکی صهیونیسم قاتل را که در مراسم جعلی ندبه هلوکاست بر سر گذاشته بودی بدان: مردم شریف ایران با تمام وجود کشورشان و خاکشان را دوست دارند و این میهنی را که هزاران جوان این وطن با خون پاک شهادت طلبی در مبارزه قبل از انقلاب با رژیم طاغوت که پدر قاتلت هزارن جنایت کرد و در ادامه بعد از رانده شدن خاندان ظالم شما از کشور، اربابان پدر برزگ خائن و پدر قاتلت جنگ تحمیلی را توسط صدام خبیث بوجود آوردند و باعث عقب ماندگی‌های زیادی برای مردم عزتمند این وطن شدند و در دهه اخیر نیز شهدای مدافعان وطن و حرم که باعثش صهیونیسم خوانخوار که به آن‌ها پناه آورده‌ای می‌باشدبدان: این سرزمین عزیز ایران هزاران سال استوار و پابرجاست.

ای نوکر اجنوی‌ها بدان، مردم عزتمند ایران عزیز استقلال و اقتدار و آزاد طلبی خویش را همواره حفظ کرده و خواهند کرد و حتی ذره‌ای از غبار پاک خاک مملکتشان و سرزمین مقدس مادری‌اشان را به تو و امثال جنایتکاران کثیفی مثل تو از نسل کفتار خونخوار یزیدی نمی‌دهند، ‌ای گرفتار درمانده در آغوش گرگ‌های صهیونیسم آمریکایی، تو هم بزودی به اجداد ننگینت خواهی پیوست، تو هم از سرگذشت پدرانت عبرت نگرفتی و تکیه بر کشتی سوراخ و پوسیده و طوفان‌زده و در حال غرق شده نتانیاهوی خوانخوار دادی، بدا به حالت...

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.