1402-12-24 08:15
724
0
89176
مدیر تعاون روستایی استان گلستان:

عرضه میوه شب عید در گلستان آغاز شد

مدیر تعاون روستایی استان گلستان گفت: میوه شب عید از امروز در ۶ نمایشگاه نوروزی استان گلستان عرضه می‌شود.

گلستان ما- مهدی رفعی نژاد، محمدرضا جامی گفت: از امروز در ۶ نمایشگاه میوه شب عید عرضه خواهد شد و از فردا نیز عرضه میوه شب عید را در سطح مراکز شهری و روستایی عرضه می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان گلستان ادامه داد: براساس دستورالعمل کارگروه تنظیم بازار عرضه انجام خواهد شد، پرتقال کیلویی ۱۵ هزار تومان، سیب درختی کیلویی ۳۶ هزار تومان و خرما نیز کیلوی ۸۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

جامی بیان کرد: قیمت‌هایی تعیین شده در گلستان نسبت به سایر نقاط کشور متعادل‌تر است و ۱۵ درصد از قیمت بازار پایین‌تر در نظر گرفته شده است.

 وی یادآور شد: امیدواریم در سنوات آتی نیز شاهد آن باشیم که شبکه تعاون روستایی خود به بحث تنظیم بازار ورود پیدا کند چرا که ورود دولت به مباحث تنظیم بازار نیاز به تخصیص کمک دولت در زمینه ضرر و زیان است.

وی افزود: بیشتر برای رفاه حال مصرف‌کنندگان این کار را انجام می‌دهیم، عرضه بخشی قبل از عید انجام می‌شود ولی اگر نیاز به عرضه کالا بعد از عید هم بود این اتفاق را رقم بزنیم ولی پیش‌بینی ما ایم است که با توجه به اینکه بخش خصوصی نیز ذخیره خوبی دارد قیمت‌های مناسب و تعدیل از عرضه میوه شب را شاهد باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.