1400-08-02 05:47
368
0
76679
سرخط مهمترین اخبار 1 آبان؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

*** برخی طرح‌های شهری گرگان مصداق بارز هدررفت بیت‌المال است

ایرنا نوشت: نایب رییس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مطالعات تجمیعی برای آغاز طرح های شهری در مرکز استان ضروری بوده چرا که برخی از طرح های اجرا شده، مصداق هدررفت و اسراف بیت المال است.

عیسی مهری در بیست و سومین جلسه رسمی علنی شهر گرگان اظهارداشت : برخی اقدامات مدیریت شهری در سنوات گذشته ثمره ای جز اتلاف بیت المال،‌ ثمره دیگری برای گرگان نداشته است که نباید اجازه تکرار چنین وقایعی را در شهر داد.

 

*** بازگشایی تدریجی مدارس از آبان/ ۷۱ درصد دانش آموزان واکسینه شدند

مهر نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به بازگشایی تدریجی مدارس از آبان ماه، گفت: ۹۵ درصد فرهنگیان و بیش از ۷۱ درصد دانش آموزان (۱۲ الی ۱۸ سال) در گلستان واکسن کرونا را دریافت کردند.

احسان گوهری راد اظهارکرد: برای حضوری شدن مدارس تاریخ خاصی را مشخص نمی کنیم بلکه براساس پروتکل ۰۶ که توسط بهداشت اعلام شده بود چند مرحله بازگشایی حضوری داشتیم.

 

*** آغاز اعمال محدودیت برای واکسن نزده‌ها

صداوسیما نوشت: همه سازمان‌ها و ادارات استان از شنبه یکم آبان، از حضور کارمندانی که حداقل دُز نخست واکسن را دریافت نکرده‌اند، در محل کار جلوگیری کردند.

 

*** 8 هزار حلقه چاه در گلستان معطل اعتبار برای برقی شد

صدا و سیما نوشت: هشت هزار حلقه چاه مجاز کشاورزی در استان گلستان برای برقی شدن، معطل بیش از ۲هزار میلیارد تومان اعتبار است.

 

*** طرح‌های آبرسانی ۷ شهر گلستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

ایرنا نوشت: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: طرح های آبرسانی هفت شهر گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، بندرترکمن، گمیشان و کلاله این استان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

سیدمحسن حسینی روز شنبه در نشست پیگیری طرح های آبرسانی در سال ۱۴۰۰ در سال جلسات این نهاد افزود: تاکنون بخشی زیادی از یکهزار و ۵۹۰ میلیارد ریال این طرح به صورت نقدی و اسناد خزانه به شرکت در استان تخصیص یافته و امیدواریم نقدینگی لازم به زودی تامین شود.

 

*** دستگیری سه عامل قتل در پارک جنگلی قرق

صدا و سیما نوشت: سه عامل قتل در پارک جنگلی قرق شهرستان گرگان دستگیر شدند.

 

*** شیرینی وحدت مذاهب در گلستان با کار فرهنگی به دنیا شناسانده شود

ایرنا نوشت: امام جمعه گنبدکاووس با قدردانی از وحدت و همدلی حاکم بر کشور گفت: شیرینی زندگی همراه با محبت و دوستی در مناطق میزبان اقوام و مذاهب گوناگون در ایران اسلامی به ویژه استان گلستان باید با اقدامات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به عنوان الگو به دنیا نشان داده شود.

 

*** خزر تاخراسان درانتظار سوت قطار/ مسیر ریلی به توریسم رونق می دهد

مهر نوشت: پروژه ریلی گرگان-مشهد سال ۸۹ کلنگ زنی شده و سال‌ها به بهانه‌های مختلف روی کاغذ مانده،لذا اهالی گلستان و خراسان از دولت جهادی تحقق این وعده را خواستار هستند، وعده ای که آثار مثبت بسیاری دارد.

 

*** گلستان جزء ۳استان آخر در ابتلا و فوت ناشی از کرونا

صداوسیما نوشت: هادی حق شناس، استاندار گلستان در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: خوشبختانه وضعیت شیوع در استان رو به بهبود است و در حال حاضر جزء سه استان آخر کشور در ابتلا و فوت ناشی از کرونا هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.