1402-02-11 11:57
840
0
84757
یادداشت؛

پس لرزه‌های یک لاخ مو

شهادت مظلومانه جوان سبزواری آخرین پیامد شکستن قانون حجاب نیست انتهای آن همان وضعیت غرب است که ۵۰ درصد کودکان از نعمت پدر و مادر محروم شدند.

به گزارش گلستان ما، احمد ملاشاهی در یادداشتی با عنوان «پس لرزه‌های یک لاخ مو» نوشت: گاهی در حین اجرای قانون حجاب پاسخی می‌شنویم مبنی بر اینکه چند لاخ مو چه می‌کند که این همه حساس شدید؟ بازخوانی شهادت حمید الداغی جوان سبزواری که در دفاع از بک دختر مورد ضربات چاقو قرار گرفت تبیین می‌کند که  بدانیم سهل‌انگاری در قبال یک لاخ مو چه پیامدی دارد.

آیا آنچه این تراژدی را رقم زد چیزی جز این شرایط است که یا پوشش این دختر  طوری بوده که باعث شده مورد طمع این ارازل و اوباش قرار گیرد یا نه این دختر چوب دیگر بدحجاب‌ها را خورده یعنی بخاطر بدپوششی دیگران، اوباش گمان کردند این دختر هم مثل بقیه است و یا اینکه بخاطر هنجارشکنی‌ها این اوباش آنقدر جری شدند که تصور کردند در صورت ارتکاب چنین خباثتی، شهروندی مانع نمی‌شود و به قولی همه با حربه آزادی، بی‌سلاح شدند و غیرتی نمانده است.

بی‌شک همه و همه این احتمالات پیامد همان لاخ مویی است که گمان می‌کنیم نمایش آن به هیچ کجا بر نمی‌خورد
شهادت مظلومانه جوان سبزواری آخرین پیامد شکستن قانون حجاب نیست بلکه انتهای آن همان وضعیت غرب و آمریکاست که ۵۰ درصد کودکان از نعمت پدر و مادر محروم شدند.

اینکه واژه مقدس پدر و مادر و کانون خانواده جای خود را به‌ روابط زن و مرد در این کشورها داده بخاطر این است که زمانی در غرب هم مثل امروز ما گفتند مگر نمایان شدن چند لاخ مو به کجا برمی‌خورد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.