1403-01-15 00:44
201
0
89398
دبیر موکب شهدای گلستان خبر داد:

پذیرایی بیش از ۵ هزار نفری در لیالی قدر در جوار شهدا

دبیر موکب شهدای گلستان از پذیرایی بیش از 5 هزار نفری روزه‌داران در لیالی قدر در جوار گلزار شهدای مرکز گلستان خبر داد.

ابراهیم مهقانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: موکب رهروان شهدای استان گلستان با نام یاد و خاطره چهار هزار شهید گلستان در سال ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرد.

دبیر موکب شهدای گلستان ادامه داد: این موکب و با محوریت فرمایش رهبر انقلاب اسلامی که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست با محوریت امام جمعه بخش بهاران و دبیری اینجانب و با حضور ایثارگران و ستاد قوی در استان شکل گرفت.

مهقانی یادآور شد: برای نخستین بار و در دو ماه کار انقلابی با یک برنامه گسترده موکب شهدا در عمود ۷۳۹ به مدت ۱۵ شبانه روز از طریق این موکب به زائران کربلای معلی خدمات‌رسانی کرد و روزانه پنج تا هفت هزار پذیرایی را انجام دادیم.

 وی افزود: با نشست‌های اندیشه‌ورزی برنامه‌ریزی شد که همه پنجشنبه‌ها در جوار گلزار شهدا مرکز استان برنامه از طریق این موکب اجرا کنیم و دو هفته قبل از ماه رمضان این برنامه با پذیرایی سه هزار نفر آغاز شد.

دبیر موکب شهدای گلستان تاکید کرد: در ایام ماه رمضان برنامه ضیافت افطار را در پنجشنبه‌ها در دستور کار قرار دادیم و در لیالی قدر هر شب از پنج هزار نفر در موکب شهدا پذیرایی داریم و در قسمت بانوان و آقایان کار پذیرایی با چای و دمنوش، میوه، خرما، نان خرمایی انجام می‌شود.

مهقانی خاطرنشان کرد: چیزی حدود چهار تا پنج هزار نفر پذیرایی در هر شب از طریق موکب شهدای استان گلستان انجام می‌شود.

وی افرود: تلاش ما برای این است که امروز بتوانیم نام شهدا را زنده نگهداریم و شهدای عزیز به آرزوی کربلا ماندند و به نیابت از شهدا این کار بزرگ را انجام می‌دهیم و بسیاری از ایثارگران دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا نیز همراه ما هستند.

مهقانی بیان کرد: سپاه با حوزه مقاومت و پایگاه بسیج، سازمان اوقاف و امور خیریه با محوریت آستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بسیج اقشاری پای کار این موکب هستند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.