1403-01-14 10:08
137
0
89384
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خبر داد:

فعالیت ۴۵۵ گروه جهادی در ایام نوروز و ماه رمضان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به فعالیت ۴۵۵ گروه جهادی در ایام نوروز و ماه رمضان گفت: 70 پروژه محرومیت‌زدایی به همت این گروه‌های جهادی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از خبرگزاری بسیج؛ سردارعلی ملک‌شاهکوهی پیرامون اردوهای جهادی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: جهادگران بسیجی درسراسر استان هم‌چون مقاطع زمانی دیگر با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار استان، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی چشم‌گیری را به انجام رساندند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: در این ایام چهار هزار و 100  نفر در قالب ۴۵۵ گروه جهادی به انجام فعالیت‌های مختلف از جمله ۷۰ پروژه عمرانی شامل ساخت و مرمت خانه محروم، مرمت مساجد و اماکن متبرکه، آب‌رسانی و دیگر پروژه‌های مورد نیاز مردم شریف استان، پرداختند.

ملک شاهکوهی در ادامه به دیگر فعالیت‌های جهادگران پرداخته و گفت: توزیع افطاری ساده به تعداد ۱۰۰ هزار نفر، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، توزیع بسته های معیشتی وغیره از دیگر فعالیت‌های این بسیجیان در ایام تعطیلات بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش‌ها وخدمات ارزشمند وموثر شما جهادگران گرامی در جهت رفع محرومیت‌ها و مشکلات محرومین و همچنین کمک به ترویج روحیه و گفتمان جهادی و امیدآفرینی در جامعه صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و موفقیت و توفیقات روزافزونتان را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولی نعمتان جامعه تحت زعامت ولی امر مسلمین از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.