1400-06-07 15:15
874
0
75931

شرایط بحرانی علی آباد کتول/ بستری ۱۱۷ بیمار کرونایی

علی باد کتول با وجود ۱۱۷ مورد بستری در بیمارستان و بیمار سرپائی و ۲۱ مورد بستری ای سی یو و اینتوبه و فوتی های ۴۸ ساعت گذشته، از نظر کرونایی در شرایط بحرانی قرار دارد.

به گزارش گلستان ما؛ جلسه ستادمبارزه با کرونا شهرستان علی آبادکتول به ریاست فرماندار و با حضور دستگاههای عضو و بصورت ارتباط ویدئو کنفرانس با ستاد استان برگزار شد.

جمالی، فرماندار علی آباد کتول نیز ، از بستری ۸۱ نفر در بیمارستان و فوت ۵ نفر در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و افزود: همچنین تعداد ۳۶ نفر بصورت سرپایی و دریافت داروهای خاص در حال درمان می باشند؛ لذا اگرچه شرایط شهرستان نسبت به هفته گذشته بهتر شده، اما با احتساب این موارد وضعیت شهرستان علیرغم اعلام تغییر رنگ ، کماکان مشابه شرایط قرمز و نگران کننده می باشد.

وی افزود: بر این اساس، همچنان از شهروندان گرامی تقاضا دارد در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و محدودیتهای کرونایی جدیت داشته و با ستاد کرونای شهرستان همکاری نمایند.

فرماندار علی آبادکتول در خصوص تزریق واکسن در شهرستان، گفت: اگرچه تلاش های خوبی جهت تزریق واکسن درحال انجام است؛ اما با توجه به جمعیت شهرستان و از طرفی تاثیر پیشگیرانه واکسن و احتمال ورود موج بعدی و سویه جدید لاندا لازم است روند تزریق با سرعت بیشتری انجام شود که امیدواربم با افزایش مراکز تزریق و تامین واکسن های مورد نیاز، هدف گذاری مورد نظر محقق شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.