1401-05-23 20:28
505
0
81188
شهردار گالیکش خبر داد؛

در پرداخت بیمه و حقوق کارگران هیچ معوقه ای نداریم/خبرنگاران به عنوان بازوان قدرتمند و حامی مجموعه شهری باشند

شهردار گالیکش گفت: شهرداری گالیکش با داشتن حدود ۵۰ میلیارد ریال بدهی از سنوات گذشته به سازمان تامین اجتماعی، با رایزنی های فراوان استانی و واگذاری ساختمان شورای اسلامی شهر به تامین اجتماعی، تاکنون هیچ گونه عقب ماندگی در پرداخت حق بیمه و حقوق کارگران نداشته و ندارد.

به گزارش گلستان ما؛ ظهر امروز دکتر ابوذر اسفندیاری پور شهردار گالیکش در آیینی به مناسبت هفته خبرنگار که با حضور برخی از خبرنگاران در شهرداری این شهر برگزار شد؛ این هفته را بهانه ای برای تجلیل از زحمات قابل تقدیر و موثر فعالان این عرصه دانست.

وی بودجه مصوب شهرداری گالیکش را در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اذعان داشت از این میزان درآمد در سه ماهه اول سال، ۲۸ درصد بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال تحقق یافته که نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

اسفندیاری پور از جمله اقدامات انجام شده شهرداری گالیکش را در سال ۱۴۰۱؛ مطالعات شبکه جمع آوری آب های سطحی، روشنایی بلوار شهید سلیمانی، احداث جداول، لکه گیری آسفالت معابر، خرید ۸۱ باکس زباله، بهسازی و تجهیز ساختمان اداری شهرداری و ... دانست.

شهردار گالیکش اجرای پروژه هایی از قبیل آسفالت معابر با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال، احداث ساختمان آتش نشانی با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، احداث جداول از محل منابع داخلی با اعتبار ۲ میلیارد ریال، احداث پیاده رو با اعتبار ۳ میلیارد ریال، نصب برج پرچم ۲۵ متری جمهوری اسلامی ایران در سه ماه آینده در ورودی شهر، انعقاد قرارداد بازارچه صنایع دستی در پارک نیلکوه با اعتبار پیش بینی شده ۱۲۰ میلیارد ریال، اجرای پارکومتر در خیابان اصلی شهر، اجاره خودروی حمل زباله و ... را از دیگر برنامه هایی نام برد که در دست اقدام است.

وی در خصوص پرداخت بیمه کارگران بیان داشت: شهرداری گالیکش با داشتن حدود ۵۰ میلیارد ریال بدهی از سنوات گذشته به سازمان تامین اجتماعی، با رایزنی های فراوان استانی و واگذاری ساختمان شورای اسلامی شهر به تامین اجتماعی، تاکنون هیچ گونه عقب ماندگی در پرداخت حق بیمه و حقوق کارگران نداشته و ندارد.

دکتر اسفندیاری پور خاطرنشان کرد: ما در مجموعه شهرداری تمام تلاشمان این است کارها به نحو احسن انجام شود و کمبود ها را برطرف کنیم، هر چند کارها بدون ایراد نیست و شما خبرنگاران باید به عنوان بازوان قدرتمند و حامی مجموعه شهری باشید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.