1400-07-08 11:39
1949
0
76338
مسئول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان خبر داد

خروج 35 روستای گلستان از بحران بی‌آبی به همت بسیج

زنگانه گفت: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان نسبت به حل مشکل آب شرب ۳۵ روستای استان گلستان اقدام می‌شود.

محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: در کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا در چند عرصه در روستاهای هدف استان در حال فعالیت هستیم.

مسئول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: اولویت نخست ما در کارگروه سلامت آب شرب روستاها است که با همکاری کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان  و شرکت آبفار در ۱۹ روستا توانستیم آب شرب پایدار ایجاد کنیم.

زنگانه متذکر شد: در سالجاری نیز برنامه ریزی شده که بتوانیم نسبت به حل مشکل آب شرب ۳۵ روستای دیگر در استان اقدام کنیم.

وی افزود: کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان با محوریت امام جماعت روستا به روستائیان خدمات ارائه می کند که براساس آن در ایام کرونا ۱۶ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، گان، بروشور ، مواد ضدعفونی توزیع شد.

این مقام مسئول بابیان اینکه ۲۱۰ هزار ماسک توسط کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا تاکنون به صورت رایگان بین روستائیان توزیع شده است، ابراز داشت:جزو نخستین استان های کشور هستیم که از ظرفیت امامان جماعت روستا با هماهنگی شبکه بهداشت برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان ها استفاده کردیم.

زنگانه متذکر شد: همچنین در کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان به موضوع فاضلاب و پسماند روستائیان توجه شده است و توجه به مسائل ورزشی و تغذیه ای روستایان از دیگر اقدامات ما به شمار می رود.

وی افزود: همچنین در این کارگروه برای اینکه روستائیان بتوانند خدمات و محصولات خود را به فروش برسانند مکان هایی تحت عنوان سلامت کده راه اندازی کردیم. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.