1403-01-15 01:05
135
0
89399
سخنران شب بیست و سوم ماه رمضان در گرگان:

حال یکدیگر را با خدمت به خلق خوب کنیم

سخنران شب بیست و سوم ماه رمضان در گرگان با اشاره به اینکه شیعیان امیرالمومنین همیشه هوای یکدیگر را دارند، گفت: حال یکدیگر را با خدمت به خلق خوب کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام سید سجاد حسینی در سومین شب از لیالی قدر در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی باز هم جنایت دیگری کرد و با شهادت مستشاران سپاه پاسداران در سوریه به سقوط خودش نزدیکتر شد مردم دنیا بدانند نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل و پیروزی مردم فلسطین نزدیک است.

وی با اشاره به اینکه در شب‌های قدر مقدرات یکسال نوشته می‌شود خطاب به مردم متدین گرگان، افزود: از تک تک ثانیه‌های این شب استفاده کنید، خداوند شب قدر را در سه شب مخفی کرد تا هر کسی بتواند از این رزق معنوی بهره بگیرد.

سخنران شب بیست و سوم ماه رمضان در گرگان گفت: برای اینکه لذت معنویات را بچشیم باید یکسری از عبادات که بین ما غریب مانده است مورد توجه قرار دهیم.

حسینی با تاکید بر اینکه عبادت فقط نماز خواندن و روزه گرفتن نیست، گفت: قدرت بر انجام گناه داشتن اما از خدا حیا کردن و جلوی نفس ایستادن از افضل عبادات است.

وی توضیح داد: کسی که از انجام گناه امتناع کند و ۴۰ روز بر آن تداوم داشته باشد از برکات و چشمه‌های نور الهی برخوردار می‌شود.

سخنران شب بیست و سوم ماه رمضان در گرگان گفت: هر کسی تا زمانی که زنده است و خصلت‌های بد خود را بشناسد و آن را کنار بگذارد و خصلت‌های خوب را جایگزین کند افضل عبادات را انجام داده است.

حسینی با بیان اینکه آخرت را هیچگاه فراموش نکنیم، ابراز کرد: هیچ قبری از خودش مار و عقرب ندارد همین خصلت‌های ناپسندی که داریم و آن را برطرف نمی‌کنیم در خاک قبر تبدیل به کار و عقرب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمرین بر انجام کارهای خوب و دوری از گناه بسیار خوب است، گفت: اگر کسی برای انجام خصلت بد خودش نذر تنبیهی بگذارد خودش را در انسانیت ارتقاء می‌دهد.

سخنران شب بیست و سوم ماه رمضان در گرگان گفت: خدمت به خلق از بالاترین عبادات است کسانی که بار مشکلات را از دوش یکدیگر برمی‌دارند عاقبت بخیر می‌شوند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.