1402-05-18 11:43
454
0
86020
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

جهاد فکری و اطلاع‌رسانی زمان و مکان نمی‌شناسد

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: جهاد فکری و اطلاع‌رسانی زمان و مکان نمی‌شناسد و روز به روز اهمیت آن بیشتر می‌شود.

به گزارش گلستان ما، محمدرضا کاظمی با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد، در این دیدار مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: به واسطه خبررسانی حضرت زینب(س) باعث شد که نهضت کربلا زنده بماند.
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان ادامه داد: جهل و ناآگاهی باعث شد که امام حسین (ع) به شهادت برسد و خانواده آن به اسارت برود و اطلاع‌رسانی حضرت زینب(س) باعث شده که پس از هزار سال این نهضت زنده و مانا باشد.
کاظمی بیان کرد: اتفاقات زیادی در جامعه رقم می‌خورد و رسانه در اطلاع‌رسانی خدمات دولت و اقداماتی که نظام انجام می‌دهد می‌تواند بسیار اثر بخش باشد.
وی گفت: در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت نیز اینگونه است و رسانه‌ها می‌توانند نقش بی‌بدیل خود را در دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس ایفاء کنند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه شهادت مظلومانه شهید صارمی مصادف با روز خبرنگار است که این روز را صمیمانه به فعالان عرصه رسانه تبریک میگویم، ابراز کرد: خبرنگاری رسالتی تمام نشدنی است چراکه با آگاهی رسانی و روشنگری جامعه سروکار دارد.

کاظمی با تاکید بر اینکه جهاد فکری و اطلاع‌رسانی زمان و مکان نمی‌شناسد و روز به روز اهمیت آن بیشتر می‌شود، گفت: دشمن بعد از دفاع مقدس تمرکز خود را روی تضعیف اعتقادات و باورهای مردم گذاشته است، کارکرد اطلاع‌رسانی باید در راستای منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.