1400-09-23 19:11
732
0
77544

توزیع ٢٨هزار تن انواع نهاده‌های دام و طیور در شهرستان آزادشهر

مدیرجهاد کشاورزی آزادشهر گفت: تاکنون توزیع ٢٨هزار تن انواع نهاده‌های دام و طیور، اصلاح نژاد ٣٣۵ رأس دام سبک و سنگین، پلاک‌کوبی نزدیک به صد درصدی ٧٠هزار رأس دام سبک و سنگین و بیش از ۴میلیون جوجه‌ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام گرفته است.

به گزارش گلستان ما؛ ملک‌حسینی فرماندار آزادشهردر جلسه شورای کشاورزی شهرستان آزادشهر،  این شهرستان را در حوزه کشاورزی بسیار مستعد و توانمند دانست و بر همکاری، همفکری و هم‌افزایی کلیه دستگاه‌های اجرایی در حصول به جایگاهی شایسته تاکید کرد.

ممشلی مدیرجهاد کشاورزی آزادشهر هم گفت: بیش از ١٣٧هزار تن انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان تولید می‌شود که بیش از ۱هزارو ۵۶۸ میلیارد تومان سالانه آید کشاورزان این شهرستان می‌شود.

وی افزود: زیتون‌کاری در سایت آق‌امام و احداث باغ در اراضی شیبدار تیل‌آباد، دو پروژه شاخص حوزه باغبانی شهرستان است که ١۵٠٠ هکتار از اراضی شیبدار تحت کشت گونه‌های مثمر قرار دارد.

ممشلی افزود: تاکنون توزیع ٢٨هزار تن انواع نهاده‌های دام و طیور، اصلاح نژاد ٣٣۵ رأس دام سبک و سنگین، پلاک‌کوبی نزدیک به صد درصدی ٧٠هزار رأس دام سبک و سنگین و بیش از ۴میلیون جوجه‌ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.