1400-07-06 17:50
473
0
76313

تجلی سیمای قانون در قاب صدا و سیمای گلستان

پخش سری جدید برنامه سیمای قانون از شبکه گلستان امشب از سر گرفته می شود.

به گزارش گلستان ما؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت : این برنامه با محور قانون و قضا  و با هدف پاسخگویی به پرسش های حقوقی مردم و افزایش آگاهی حقوقی جامعه و رعایت  حقوق شهروندی روی آنتن می رود.

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی افزود: موضوع هر برنامه بر اساس پرونده های وارده به محاکم استان و نیاز مردم و چالش های استان ، دسته بندی و با حضور مسئولان قضایی و قضات برجسته استان به آن پرداخته خواهد شد.

قاسمی وناجمی ادامه داد : این برنامه همکاری مشترک دادگستری گلستان و صدا و سیمای استان است که از این هفته ، سه شنبه ها ساعت 19 به مدت 45 دقیقه ، زنده روی آنتن می رود .

وی گفت: میهمان نخستین برنامه سری جدید سیمای قانون که امشب ( سه شنبه 5 مهر ) روی آنتن می رود حیدر آسیابی ، رئیس کل دادگستری گلستان است.

حجت الاسلام قاسمی وناجمی افزود: رئیس کل دادگستری گلستان در برنامه امشب ، برنامه های دستگاه قضایی استان را تشریح می کند و به پرسش های حقوقی و قضایی مردم پاسخ می دهد.

قاسمی وناجمی گفت: شماره   30000172  پل ارتباطی مردم با این برنامه است و می توانند پرسش های حقوقی و قضایی خود را به این شماره پیامک کنند و از رئیس کل دادگستری استان بپرسند.

وی افزود: تجربه سالهای گذشته و انبوه پیامک ها و تماس ها به این برنامه نشان می دهد مردم ازمباحث حقوقی طرح شده در این برنامه استقبال می کنند.

قاسمی وناجمی گفت: برای دسترسی راحت تر مردم به مباحث حقوقی و افزایش آگاهی های حقوقی آنان ،  علاوه بر سیمای قانون ،  پنجشنبه ها هم برنامه رادیویی یک ساعته  " خانه ما " با مباحث حقوقی مورد نیاز فعالیت های روزمره مردم ، به صورت زنده از رادیو گلستان پخش می شود.

عبدالعلی شهرکی ( تهیه کننده ) ، رضا بذری ( مجری ) ، سحر میری ( گزارشگر ) ، جلیل خمری ( تصویربردار ) و مجتبی زاهدی ( تدوینگر ) از عوامل برنامه سیمای قانون هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.