1401-03-16 10:44
728
0
80334
در ۱۶ خرداد رقم خورد؛

تجدید میثاق با شهدا سرآغاز برنامه‌های هفته محیط زیست گلستان

کنعانی گفت: امروز به اتفاق پرسنل در نخستین روز از هفته محیط زیست در تپه نورالشهدای گرگان و مزار شهدای گمنام حاضر شدیم و با آرمان‌های شهدا و امام راحل عظیم‌شان تجدید میثاق کردیم.

محمدرضا کنعانی در گفتگو با گلستان ما گفت: ۱۶ تا ۲۲ خرداد هر ساله مصادف با هفته محیط زیست است و در این راستا برنامه‌های متنوعی را در سطح استان گلستان تدارک دیدیم.

مدیرکل محیط زیست استان گلستان ادامه داد: سعی شده در این برنامه‌ها که با هدف توسعه فرهنگ محیط زیست و سطح سواد محیط زیستی است از ظرفیت اقشار مختلف بهره‌گیری کنیم.

کنعانی بیان کرد: امروز به اتفاق پرسنل در نخستین روز از هفته محیط زیست در تپه نورالشهدای گرگان و مزار شهدای گمنام حاضر شدیم و با آرمان‌های شهدا و امام راحل عظیم‌شان تجدید میثاق کردیم.

وی افزود: در طول هفته محیط زیست نیز با خانواده شهدای شاخص محیط زیست و جانبازان این عرصه دیدار خواهیم داشت و همچنین در طول این هفته با شهید «تاج محمد باشقره» شهید محیط زیست که در سال ۹۷ به شهادت رسیده دیدار خواهیم داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین دیدار با خانواده شهید شاخص جانباز «حسین قجر» در شهرستان بندرگز و تقدیر و تجلیل از زحمات محیط‌بانان مصادف با ولادت امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های ما در طول این هفته است.

کنعانی ابراز داشت: در کنار آن نیز از هفته‌های گذشته به سراغ پایگاه‌های محیط بانی رفتیم و دیدار چهره به چهره با محیط‌بانان داشتیم و روز محیط‌بانان را تبریک و از آن‌ها تجلیل کردیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نشست با شرکت‌های دانش بنیان حوزه محیط زیست در راستای منویات مقام معظم رهبری، نشست علمی با مراکز دانشگاهی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان از برنامه‌های دیگری است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

کنعانی ابراز داشت: همچنین افتتاح پروژه‌های محیط زیستی را نیز در طول این هفته با حضور مقامات استانی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.