1402-12-22 10:55
168
0
89146
در راستای تکریم فرهنگ سازش؛

۱۷ وکیل عضو کانون وکلای گلستان تقدیر شدند

در مراسمی از ۱۷ وکیل عضو این کانون در جشن استقلال کانون وکلای دادگستری و نوزدهمین دوره تحلیف کارآموزان وکالت گلستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، صبح امروز در مراسمی از ۱۷ وکیل عضو این کانون در جشن استقلال کانون وکلای دادگستری و نوزدهمین دوره تحلیف کارآموزان وکالت گلستان تجلیل شد.

طالع‌زاری رئیس کانون وکلای دادگستری گلستان در این مراسم، گفت: کانون وکلای گلستان نسبت به امر سازش رویکرد جدّی و عملی دارد و در کانون با تأسیس کمیسیون میانجی‌گری بخش اعظمی از اختلافات فی ما بین وکیل و موکل را با سازش ختم می‌نماییم و از ارجاع همه شکایت‌های انتظامی به دادسرای انتظامی اجتناب می‌کنیم.

وی افزود: همچنین در قالب داوری، کلیه اختلافات مالی وکیل و موکل را در استان حل‌وفصل می‌نماییم؛ لذا با بررسی‌های فنی و مکاتبه با دادگستری کل استان از وکلایی که در امر سازش فعال هستند تقدیر شد.

در این راستا، از سیدمهدی حسینی، امید کفاش، محمداسمعیل دائمی، هادی کارگرفرد، سیدپیمان موسوی، دکتر ابوالفضل دنکوب، دکتر حمیدرضا اسمعیلی، حسین غم‌انگیز نوشری، زری سجودی کلاکی، بهمن شب بو، ابوالفضل پیاده کوهسار، عاطفه اورسجی، عبدالرحمان مهمی زاده، جواد گیلکی، علی جهان تیغ، مائده وزیری و سلیمه آسوده تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.