1402-04-03 11:14
733
0
85474
دادستان مرکز گلستان:

ابربدهکار بانکی بعد از 20 سال به تور قانون افتاد+فیلم

دادستان مرکز گلستان از دستگیری و رسیدگی پرونده ابربدهکار بانکی در این استان خبر داد و گفت: این تسهیلات 20 سال پیش با اعمال نفوذ از بانک گرفته شده بود.

به گزارش گلستان ما، محمود اسپانلو امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فردی که نفوذ در هیئت مدیره یکی از بانک‌های کشور داشته تسهیلات کلانی را از استان گلستان به صورت درهم دریافت کرد.

وی افزود: قرار بود این تهسیلات در زمینه واردات اجناس از کشورهای خارجی انجام شود که تمام اسناد گمرکی آن جعلی و دروغین بود و فرد متخلف با اعمال نفوذ این تسهیلات را دریافت کرد.

دادستان مرکز گلستان با اشاره به اینکه تسهیلات 15 الی 20 سال پیش دریافت شد، افزود: این وام هنوز مسترد نشده است.

اسپانلو توضیح داد: ابربدهکار بانکی را با کمک سربازان گمنام امام زمان عج در یکی از استان‌های مجاور پس از ماه‌ها رصد اطلاعاتی دستگیر کردیم.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مذکور بدون هیچ تضمینی داده شده بود، تصریح کرد: وام 500 میلیارد تومانی که به نرخ روز محاسبه کنید یک تضمین کوچک نداشت یکی از کارهای خوبی که روی این پرونده انجام دادیم این بود که این پرونده را تضمین‌دار کردیم.

دادستان مرکز گلستان با اشاره به اینکه به اندازه 200 میلیارد تومان در این پرونده اموال توقیف کردیم، گفت: هیچ نگرانی از بابت استرداد اموال نداریم.

اسپانلو افزود: نفوذهایی در پرونده صورت گرفته که متوجه مسئولان وقت بانک مربوطه بوده است که در مرحله تحقیقات هستیم امیدواریم به سرشبکه‌های این نفوذ در بانک برسیم.

وی گفت: جای تعجب است که بانک با چنین جسارتی؛ وام سنگین را به افرادی دادند و نظارت نکردند که این وام در تولید هزینه نشده است، قطعا با خاطیان به صورت جدی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.