1402-02-13 08:49
560
0
84787
از ۱۰ تا ۱۲ خرداد ماه جاری؛

5 هزار بن تخفیف در نمایشگاه «مد و لباس» گلستان عرضه می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری نمایشگاه مد و لباس در خردادماه جاری خبر داد و گفت: در این نمایشگاه 5 هزار بن تخفیف عرضه می‌شود.

به گزارش گلستان ما، محمد رعیت در گفتگو با خبرنگاران از دعوت فعالان برتر مد و لباس در نمایشگاه تخصصی گلستان خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه چادرهای ایرانی با طرح‌های جدید به قیمت سال گذشته عرضه می‌شود برگزارکنندگان جشنواره کارت‌های بن خرید رایگان به ازای هر شهروند یکصدهزار تومان ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه 5 هزار بن خرید برای مردم گلستان در نمایشگاه مد و لباس درنظر گرفته شده است، افزود: این نمایشگاه در سالن پیوند گرگان راه‌اندازی خواهد شد.

رعیت از مشارکت یکی از موسسات «بخش خصوصی» در کشور به منظور برپایی این نمایشگاه خبر داد و گفت: شورای فرهنگ عمومی کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این زمینه همکاری دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: این موسسه با بانک‌های عامل رایزنی کرده است که برای کارمندان دولت نیز تسهیلات قرض‌الحسنه 3 میلیون تومانی اختصاص داده شود تا در سه قسط بتوانند از این نمایشگاه را خریداری کنند.

رعیت همچنین از ارائه بن‌های تخفیف نمایشگاه مد و لباس برای فعالان حوزه رسانه نیز خبر داد و افزود: فعالان زحمتکش این حوزه نیز از حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بی‌نصیب نیستند و تمام تلاش ما این است که قدردان زحمات آنها باشیم.

وی از تشکیل تعاونی مسکن اصحاب فرهنگ و هنر استان نیز خبر داد و گفت: مسئول پیگیری این بخش آقای کبیر هستند، از همه فعالان رسانه استان دعوت می‌شود تا عضو این تعاونی شده تا با حمایت مسئولان استان خدمتی ماندگار در بخش رسانه گلستان اتفاق بیفتد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد: تلاش خواهیم کرد یک شهرک ویژه با امکانات خاص برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر و رسانه در استان ایجاد شود یقین داریم اگر کنار یکدیگر باشیم این اتفاق فاخر رقم خواهد خورد.

رعیت همچنین با اشاره به نخستین جشنواره فیلم بین‌المللی گوهرشاد با محوریت عفاف و حجاب بیان کرد: اکران این فیلم در تیرماه جاری همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز انجام می‌شود.

وی ارتقاء سواد عمومی و سواد رسانه را مولفه‌ای مهم خواند و گفت: باید کیفیت کار در حوزه رسانه حفظ شود و هر روز بازآموزی انجام بگیرد، با پیگیری‌های انجام گرفته قرار است دوره تکمیلی روزنامه‌نگاری را در استان گلستان داشته باشیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.