1394-12-07 16:13
6647
0
28210
کوچه و خیابانهای گرگان پر از رای دهندگان شده:

تصاویر / شلوغ شدن شعبه های اخذ رای گرگان در ساعات انتهایی شب / انتخابات در گرگان تا ساعت 23 تمدید شود

عیلرغم اینکه نیم ساعت به پایان اولین تمدید ستاد انتخابات کشور باقی مانده اما گزارشات میدانی از سطح شهر گرگان حکایت از شلوغی بیش از حد صفوف رای دهندگان دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ با غروب آفتاب و گسترانیده شدن پهنه تاریکی بر شهر کم کم حوزه های انتخابیه و محل های اخذ رای شلوغ می شوند .

مردم که بعضا صبح سر کارهای خود رفته و یا در کنار خانواده به تفریح و سیاحت مشغول بودند به خانه های خود بازگشتند و اکنون با گرفتن شناسنامه به دستشان به سمت حوزه های محل اخذ رای می روند .

ستاد انتخابات کشور و به طبع آن ستاد انتخابات استان نیز مهلت زمان انتخابات را که تا ساعت 18 بود تا ساعت 20 تمدید کرد ولی بعید است با شلوغی که در برخی محل ها دیده شده انتخابات در ساعت 20 به اتمام برسد .

43

مسجد حضرت امیر واقع در ابتدای شالیکوبی

مسجد جامع گرگان واقع در بازار نعلبندان در وسط شهر و مسجد حضرت امیر (ع) در ابتدای خیابان شالیکوبی گرگان دو مکانی هستند که شلوغ ترین رفت و آمد رای دهندگان در آن وجود دارد بطوریکه صف رای دهندگان از 300 نفر هم بیشتر شده است .

40

41

42

مدرسه شیخ فضل الله واقع در کوی استرآبادی - بلوار ناهارخوران

از دبیرستان شاهد هم خبر می رسد که حدود 200 نفر فقط بیرون از مدرسه در صف ایستاده اند و داخل مدرسه دیده نمی شود .

مسجد قائم گرگانجدید نیز از حضور انبوه مردم پر شده و حتی کوچه و خیابان  را نیز در بر گرفته است .

مدرسه شیخ فضل الله نوری هم خیلی شلوغ توصیف شده و تنها جایی که خلوت گزارش شده مسجد گلشن واقع در خیابان شهید رجایی می باشد که توصیه شده اگر افرادی وقت ندارند می توانند به این مکان های خلوت بروند .

45

شعبه اخذ رای در مسجد گلشن

همچنین برخی افرادی که در ادارات خود نگهبان هستند گفته اند صندوق های سیار سری به آنها بزنند تا آنها نیز از حق رای خود استفاده کنند و رای خود را به صندوق بیندازند و در جشن ملت شرکت کنند.

مخاطبین زیادی تماس گرفته اند که چکار کنیم و کجا برویم چون همه جا خیلی شلوغ است و برخی افراد واقعا گیر افتاده اند که کجا رای بدهند .

با این اوصاف ستاد انتخابات استان باید زمان رای گیری را تا ساعت 23 تمدید کند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.