1400-06-16 12:33
1223
0
76035
جانشین سپاه نینوا:

تا وقتی انقلاب اسلامی حیات دارد؛ دشمنان هم هستند/ مسئولیت، مجرای رسیدن به خیر و برکت است

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: باید به جوانان و به درون کشور برای رفع مشکلات توجه کرد و تلاش کنیم دشمن را خوب بشناسیم و نگاهمان به ولایت باشد؛ چرا که تا انقلاب اسلامی حیات دارد؛ آنها دست از دشمنی برنخواهند داشت.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوای گلستان در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه کلاله در مصلی امیرالمومنین (ع) این شهرستان با بیان این سخن گفت: اقدامات هوشمندانه در مقابل ترفندهای دشمنان؛ نقشه های آنان را برملا کرد و منجر به شکست شد.
سرهنگ حسینی توجه به درون کشور در موفقیت های علمی و کاهش اثرات تحریم را بسیار مهم دانست و گفت: باید به جوانان و به درون کشور برای رفع مشکلات توجه کرد و تلاش کنیم دشمن را خوب بشناسیم و نگاهمان به ولایت باشد؛ چرا که تا انقلاب اسلامی حیات دارد؛ آنها دست از دشمنی برنخواهند داشت.

جانشین سپاه گلستان در ادامه مسئولیت را در جمهوری اسلامي یک افتخار قلمداد کرد و تصریح کرد: مسئولیت مجرای رسیدن به خیر و برکت است در خدمتگزاری به خلق الله؛ اما باید بدانیم روی دیگر مسئولیت وقتی است که از ما سوال می شود با داشتن ابزارهای خدمت، چه کردیم؟ که این پاسخگویی در مقابل امانت خدا سخت است؛ لذا از خدا بخواهیم کارنامه خدمتی ما در جهان آخرت به دادمان برسد.

حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله نیز در سخنانی داشتن روحیه جهادی و انقلابی را تراز مدیر نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: تلاش های ایثارگرانه مجاهدین انقلابی در سپاه؛ عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده است‌.

امام جمعه کلاله با خداقوتی به سرهنگ بیات کوهسار فرمانده سابق سپاه کلاله به فرمانده جدید برای خدمت به مردم این شهرستان خوش آمد گفت و افزود: دعا می کنیم همچنان این دو برادری که امروز تودیع و معارفه می شوند در مسیر خدمت به مردم موفق باشند.

در ادامه این مراسم که فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین شهری و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حضور داشتند، سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی بعنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله معرفی و از خدمات سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سابق این ناحیه تقدیر شد.
گفتنی است سرهنگ کوهستانی پیش از این فرمانده سپاه گالیکش بود و سرهنگ بیات کوهسار قرار است مسئولیت بسیج سپاه گالیکش را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.