1400-10-27 10:01
995
2
78153
با پیگیری دادگستری گلستان ؛

ورود هیئت کارشناسی برای تعیین تکلیف پرونده 16 ساله پتروشیمی گلستان / 90 هزار سهامدار گلستانی چشم انتظار نظر هیئت کارشناسی

هیئت کارشناسی شرکت پتروشیمی ایران برای بررسی راهکارهای راه اندازی پروژه پتروشیمی گلستان وارد استان استان شدند.

به گزارش گلستان ما؛ حیدر آسیابی گفت: بلافاصله پس از ورود هیئت کارشناسی به استان؛ دیشب جلسه ای در دادگستری گلستان ،  با حضور دادستان مرکز استان ،رئیس مجمع نمایندگان استان،بازپرس پرونده پتروشیمی ، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی گرگان ،  مدیر عامل شرکت گاز استان و نمایندگانی از  استانداری و اداره کل اطلاعات استان تشکیل گردید و جزئیات پرونده پتروشیمی و اقدامات انجام شده در 16 سال گذشته بررسی شد .
رئیس کل دادگستری گلستان افزود :  این هیئت در  این سفر وضعیت طرح، اعتبارات و سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه‌اندازی پتروشیمی را بررسی می کنند .
آسیابی ادامه داد: در موضوع پتروشیمی، رئیس قوه قضاییه همه اختیارات لازم را به رئیس کل دادگستری استان تفویض کرده اند  و تمام تلاش ها بر  بررسی راهکارهای راه اندازی این پروژه متمرکز است.
این مقام ارشد قضایی استان ادامه داد: در جلسه چارچوب بررسی ها برای ارائه  یک بسته پیشنهادی برای راه اندازی دوباره این پروژه در کنار  حمایت های دولتی مشخص شد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نظر این گروه کارشناسی مبنای تصمیم گیری قضایی و اجرایی درباره پرونده پتروشیمی استان خواهد بود .
 اسیابی تاکید کرد: با اختیاراتی که رئیس قوه قضاییه در این پرونده به استان تفویض کرده است ، آماده ایم در صورت نیاز یک دادگاه ویژه تشکیل و  برای تعیین تکلیف سهامداران خارج از تشریفات معمول دادرسی اقدام کنیم .
وی افزود: این هیئت همراه با جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی استان امروز از محل ساخت پتروشیمی گلستان بازدید می کند.
پرونده پتروشیمی گلستان یکی از دو پرونده کثیرالشاکی بود که در سفر رئیس قوه قضاییه به استان بررسی و دستورویژه برای آن صادر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد رضامقصودلو

مم در تهیه اقلام پتروشیمی از آلمان تا بندر چابهار یا یک کشور همسایه که صاحبکار بگوید آماده ام سرمایه گزار هندی دادیم که ۲۰ مشتری و ۸۰ در صد سرمایه گزار

0
0
پاسخ
1400-10-27 18:33

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.