1400-06-22 09:03
933
0
76104
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان:

کارگران ساختمانی گرگان در ایستگاه ساماندهی/ «ایست کار» مهم ترین اولویت کمیسیون خدمات شهری است

مقسم گفت: با اجرای این طرح کارگران شناسنامه دار شده در نتیجه شهروندان با توجه به نیاز خود می توانند آنها را در مشاغل گوناگون به کارگیری کنند.

حجت مقسم در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: در چند گذر شهر گرگان، شاهد حضور کارگران ساختمانی و فصلی بوده که علاوه بر اینکه مشکل ترافیکی و بصری ایجاد می شود، جایگاه و منزلت این افراد هم مورد خدشه قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون خدمات، سیما، منظر و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان افزود: لذا یک سوله در جنب کانون طاها واقع در خیابان شهید رجایی، برای ساماندهی این افراد در نظر گرفته شده تا در آن ثبت نام و تشکیل پرونده دهند.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح کارگران شناسنامه دار شده در نتیجه شهروندان با توجه به نیاز خود می توانند آنها را در مشاغل گوناگون به کارگیری کنند.

مقسم از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح خبرداد و گفت: کارگران می توانند به این بخش مراجعه کرده و از مزایایی همچون بیمه بهره مند شوند.

رئیس کمیسیون خدمات، سیما، منظر و زیست شهری شورای شهر گرگان بیان کرد: در فضای سوله هم فیلم آموزشی ایمنی و بهداشت کار پخش شده تا این افراد با مسائل ایمنی آشنا شوند.

وی متذکرشد: اداره و مدیریت سوله به انجمن صنفی کارگران ساختمانی سپرده می شو و برنامه ای هم طراحی می‌کنیم تا نیاز به حضور فیزیکی کارگران به صورت روزانه نباشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.