1399-03-29 22:40
2652
0
69061
مزایده مشکوک کنسل شد ؛

اقدام انقلابی نماینده علی آبادکتول در جلوگیری از فروش مفت زمین کارخانه پنبه+ سند

در حالیکه فقط یک روز به بازگشایی پاکتهای مزایده فروش زمین کارخانه پنبه علی آباد کتول مانده بود با ورود رحمت الله نوروزی و هماهنگی وی با مدیر عامل تعاون روستایی کشور و سازمان بازرسی استان این مناقصه کنسل شد.

به گزارش گلستان ما ، زمین کارخانه پنبه واقع در وسط شهر علی آباد کتول از موقعیت استراتژیک و قیمت بالایی برخوردار است و اهالی این شهرستان بیش از همه به این امر واقف هستند.

این زمین که ۱۵ هزار متر مربع متراژ دارد (معادل یک و نیم هکتار) در مالکیت سازمان تعاون روستایی استان گلستان می باشد و این سازمان اخیرا اقدام به برگزاری مزایده برای فروش این زمین کرده است.

در قیمت گذاری این زمین که توسط کارشناسان صورت گرفته، مبلغ مناقصه ۱۵ میلیارد تومان ارزش گذاری شده اما خود مردم و کارشناسان قیمت واقعی آن را سه تا چهار برابر این قیمت می دانند و برگزاری با این قیمت را خیانت در حق بیت المال و مردم شهرستان علی آباد کتول می دانند.

از این رو طی روزهای گذشته مدارک و اسناد مزایده در اختیار رحمت الله نوروزی نماینده انقلابی و شجاع شهرستان قرار گرفت و وی طی تماس تلفنی با غنی زاده رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان تعاون روستایی کشور و مشهدی رییس سازمان بازرسی استان خواستار ابطال این مزایده شد.

نوروزی دلیل خود را از این خواسته جلوگیری از خیانت در بیت المال و حمایت از منفعت مردم شهرستان علی آباد کتول عنوان کرد و امروز نیز در جلسه شورای اداری شهرستان با شجاعت تمام از اقدام خود در جهت تامین خواسته های مردم دفاع کرد و به مسئولین شهرستان هشدار داد تا دنبال چنین اقداماتی نروند .

اگر چه این مزایده با ورود به موقع نماینده علی آباد کتول کنسل شد اما خیلی ها در این شهرستان بر این باورند که این مزایده می تواند پشت پرده های داشته باشد که با این قیمت نازل در حال اتمام بود .

این موضوع باعث شد تا مردم شهرستان نیز از موضع جدی و این اقدام بجا حمایت کنند و از نماینده بخواهند چنین اقداماتی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.