1400-11-02 12:17
448
0
78232

پارک آقسو به شهرداری کلاله واگذار می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان در نشست با فرماندار کلاله قول واگذاری عرصه ده هکتاری دهنه، عرصه منابع ملی در قره جه و همچنین جنگل آقسو به شهرداری کلاله را داد.

به گزارش گلستان ما؛ فرهادشیبک در نشست با مدیرکل منابع طبیعی با بیان این مطلب گفت:شهرستان کلاله ظرفیت های فراوانی در حوزه ایجاد گلخانه های کوچک و بزرگ مقیاس دارد لیکن هیچگونه بهره وری کافی از این پتانسیل نشده است.

فرماندار کلاله ادامه داد: به جهت افزایش بهره وری در مصرف آب، افزایش بهره برداران و توسعه اشتغال پایدار؛ نیاز است ده هکتار از اراضی ملی جهت ایجاد گلخانه در دهنه واگذار شود.

شیبک به ظرفیت گردشگری و تفریحی جنگل آقسو اشاره کرد و افزود:به منظور مدیریت، نگهداری و پاکسازی جنگل آقسو؛ میطلبد این فضا نیز به شهرداری کلاله واگذار گردد تا مکانی برای تفریح شهروندان فراهم شود.

وی اشاره ای به نبود پایگاه هلال احمر در کلاله کرد و گفت:هلال احمر کلاله فقط یک پایگاه در چاتال دارد که آن هم حوزه مراوه تپه می باشد، که با واگذاری عرصه ۲۰۰۰ متر مربعی از منابع ملی قره جه، یک پایگاه جاده‌ ای نیز در آن مکان احداث می گردد‌.

مدیرکل منابع طبیعی هم در این نشست قول واگذاری عرصه ده هکتاری دهنه، عرصه منابع ملی در قره جه و همچنین جنگل آقسو به شهرداری کلاله را داد

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.