1403-02-07 07:34
136
0
89741
وب‌گردی؛

اگر می‌توانید تصویر هوایی نواتیم منتشر کنید

یکی از فعالان فضای مجازی با انتشار تصاویر هوایی از پایگاه هشتم شکاری اصفهان و ادعای کذب رژیم صهیونیستی نوشت اگر می‌توانید تصویر هوایی از پایگاه نواتیم را منتشر کنید.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ یکی از فعالان فضای مجازی با انتشار تصویر هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان نوشته « اینم تصویر هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان حالا اسقاطیلی‌ها اگه میتوانند تصویر هوایی پایگاه نواتیم رو منتشر کنند.» 

پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در نیمه‌شب ۲۵ فروردین با حمله موشکی به اراضی اشغالی پاسخگو دندان شکن به این رژیم غاصب را داد.

پس از این عملیات رژیم صهیونیستی مانع از انتشار تصاویر این حمله موشکی و اقدام تنبیهی شد و نتوانست پاسخی به جمهوری اسلامی ایران بدهد.

در نهایت با پرواز دو ریزپرنده در اصفهان این رژیم صهیونیستی مدعی حمله موشکی به اصفهان و پایگاه هشتم شکاری شد و بیان کرده که رادار اس 300 پایگاه هشتم شکاری اصفهان تخریب شده است ادعایی که 

جمعه ۳۱ فروردین، شبکه سی‌ان‌ان در خبری اختصاصی اعلام کرد که مطابق با تصاویر ماهواره‌ای به دست آمده، پایگاه هوایی اصفهان هیچ آسیبی ندیده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.