1401-02-06 21:16
626
0
79729

دعوت قهرمانان ورزشی گلستان برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

قهرمانان ورزشکار گلستانی در پیام و ویدئوهای مختلف برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش گلستان ما-محمد رمدانی؛ قهرمانان ورزشکار گلستانی در پیام و ویدئوهای مختلف  برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

مهدی الفتی قهرمان ژیمناستیک استان گلستان در پیامی نویشت«بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس، یادآور دفاع از فلسطین و مردم مظلوم آن دربرابررژیم کوک کش صیهونیس است

 مسئله فلسطین از یک سو مسئله‌ای انسانی است که وجدان‌های بیدار هرگز نمی‌توانند در مقابل ظلم وستمی وطغیانی که بر سر ملت مظلوم  فلسطین می‌آید آسوده خیال و ساکت باشند؛ و از سوی دیگر یک مسئله انقلابی و عقیدتی و مبارزه با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری
خداوند وعده داده است که مستکبرین در مقابل مقاومت مردم ستم دیده شکست خواهند خورد و پیروزی از آن مستضعفین است.
ازاین رونخبه های ورزشی استان گلستان باگرامیداشت این یادگار گرانقدر و هدیه بزرگ امام خمینی(ره) به جامعه مسلمانان جهان وپاسداری ازخون شهدای قدس
 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با نام "روز قدس" بر لزوم زنده نگه داشتن این روز و هم‌افزایی با جبهه مقاومت برعلیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، تأکید و در دعا برای پیروزی مردم مظلوم فلسطین و مشاهده تحقق نصرت الهی که  "ان تنصروا الله ینصرکم" دراین سرزمین مقدس و تکرار پیروزی حق بر باطل همچون پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران و پیروزی مقاومت در عراق و سوریه و لبنان، با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای وملت بزرگ ایران و کلیه انسانهای آزاده جهان همصداشده وحضوربعمل میاوریم»

همچنین مسعود پیروزی قهرمان بدمینتون کشور در پیامی نویشت«به نام خداوند مهربانی ها

اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانى قدس از سوى حضرت امام خمینی (ره) یک اقدام راهبردی بود که مسئله فلسطین را میان مسلمانان جهان مطرح نمودند و از یک مسأله محدود خارج شد و به یکى از مهم‏ترین مسائل جهان اسلام تبدیل گردید و روز قدس را محور همبستگی بین‌المللی مسلمانان قرار داد.
همچنین همان‌گونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است که به‌وسیله‌ی دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.
امسال نیز برحسب وظیفه به‌ مانند سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور و باشکوه ملت غیور ایران و به‌ ویژه خانواده بزرگ قهرمانان و پیشکسوتان  و ورزشکاران استان گلستان و کشور عزیزمان در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود و همانند حمایت‌هایی که در میادین ورزشی با عدم رویارویی مقابل ورزشکاران رژیم صهیونسیتی داریم مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد.
به امید آنکه در آینده ای نزدیک شاهد  آزادسازی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین باشیم.»

همچنین سیده کیمیا حسینی ملی پوش ورزش های  رزمی  استان  گلستان در پیامی نوشت« بسمه تعالي

قدس، قبله نخستین مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن هزاران آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار، از سال ۱۹۴۸ آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد. این توطئه از همان اولین سالهای اجرا، با مقاومت مردم مسلمان فلسطین و اعتراض مسلمانان و انسان های آزاده و بیدار دل جهان مواجه شد و به شکل مبارزات پیگیر و سیاسی ـ نظامی، چهره خود را نشان داد. ملت مسلمان ایران نیز پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسأله آزاد سازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان هایش قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.
پس بدین ترتیب به امید حضور همه‌ی  هموطنان و هم استانی های عزیز بالخصوص قشر ورزشکار جامعه در روز جمعه اخرین روز ماه مبارک رمضان برای اثبات قدرت و همدلی مسلمان جهان
روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند.
روز قدس یک روز اسلامی است، و یک بسیج عمومی اسلامی ، و من امیدوارم که این امر مقدمه باشد از برای یک «حزب مستضعفین» در تمام دنیا.»

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.