1401-05-19 15:00
1127
0
81137

تلاش برای انتصاب یکی از عوامل فتنه در گلستان

با وجود آنکه بزرگان جریان انقلابی به انتصاب جوانان مومن و انقلابی در منصب های مختلف تاکید دارند ولی شنیده شده که یکی از مدیران استان درصدد است عامل فتنه 88 را در یکی از شهرستان های شرق استان به کارگیری کند.

به گزارش گلستان ما؛ با وجود آنکه بزرگان جریان انقلاب اسلامی به انتصاب جوانان مومن و انقلابی در منصب های مختلف تاکید دارند ولی شنیده شده که یکی از مدیران استان درصدد است عامل فتنه 88 را در یکی از شهرستان های شرق استان به کارگیری کند.
با انتصاب استاندار بومی جریان های انقلابی استان امیدوار هستند که کادرسازی و کادرپروی در استان در دستور کار قرار گیرد و همچنین استاندار گلستان نیز بارها به انتصاب جوانان انقلابی و متخصص در منصب های مختلف تاکید کرده است.
گفته می شود این انتصاب به دلیل فشار برخی از عوامل سیاسی در دستور کار قرار دارد ولی انتظار از مسئولان استان این است که جریان انتصابات که در ماه های گذشته با نقدهایی هم رو به رو بوده از ریل جریان های انقلابی خارج نکنند.
بسیاری از عقب ماندگی های استان حاصل تفکری است که به دنبال بن بست کشاندن انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال 88 بود و این انتظار است که مسئولان استان بانیان وضع موجود را بر پست های مدیریتی به کارگیری نکنند.
قطعا چنین انتصابی باعث اعتراض عمومی مردم نیز خواهد شد .
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.