1396-02-11 11:32
1197
0
38478
به بهانه روز پاسدار انجام شد؛

دیدار فعالان رسانه گلستان با مادر شهید پاسدار علی بیارجمندی

به مناسبت میلاد امام حسین (ع) تعدادی از فعالان رسانه گلستان با حضور در منزل شهید پاسدار علی بیارجمندی با مادر این شهید دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما ؛  در آستانه سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار عصر امروز تعدادی از فعالان رسانه استان گلستان با حضور در منزل شهید پاسدار علی بیارجمندی با مادر این شهید دیدار و گفت‎وگو کردند از دیگر زوایای این اتفاق زیبا تقارن جشن تولد این شهید و مادرش در دومین ماه بهار بهانه‎ای برای یک دورهمی ساده اما صمیمی می‎شود برای اینکه لبخندهایمان را به سادگی با یکدیگر تقسیم کنیم، این جشن کوچک را تعدادی از اهالی رسانه استان گلستان در این دیدار با مادر شهید علی بیارجمندی ترتیب دادند.

تنها یک بهانه کافی بود تا یک بار دیگر جمعی از فعالان رسانه استان دور هم جمع شویم آن هم در خانه محبت مادر شهید علی بیارجمندی؛ گرچه فرزندان خانواده هر کدام به دلیلی در کنار مادر نبودند اما اهالی رسانه به سان فرزندانش پروانه‎وار گرداگرد مادر شهید جمع شدند تا زیبایی لبخند و نشاط را با یکدیگر تقسیم کنند، شهید و مادرش هر دو در دومین ماه از فصل بهار چشم به دنیا گشودند و این تقارن زیبا با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پسدار زمینه‎ای برای یک دورهمی ساده فراهم کرد.

مادر شهید علی بیارجمندی مروری کوتاه از شیرینی ولادت تا شیرینی شهادت فرزندش کرد و در معرفی پاسدار شهید علی بیارجمندی ساده و بی‎پیرایه سخن می‎گفت اینکه در زندگی فرد موفقی بود و دوستی با خدا داشت از مسیر ولایت هیچگاه زاویه نگرفت و در رکاب امام بود؛ مادر چندان خاطره‎ای به ذهن ندارد که برایمان تعریف کند تنها به مهربانی فرزندش بسنده می‎کند از اینکه شهید تمام عمر خود را صرف سپاه و بسیج و پایگاه مقاومت کرد و خدمت به مردم را اصل می‎دانست.

مادر شهید توصیه‎هایی هم برای جامعه داشت اینکه در عفاف و حجاب خیلی مراقب باشند مبادا کاری کنند که خون شهدا پایمال شود راه شهیدان را باید ادامه دهند و هر کس در هر جایگاهی قرار دارد باید به مردم خدمت کند، مسئولان باید اشتغال، ازدواج و توجه به معیشت جوانان و جامعه را مدنظر قرار دهند.

شهید پاسدار علی بیارجمندی در عملیات کربلای چهار مجروح شد و پس از آن نیز با حضور در جبهه و نبرد با باطل در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت رسید./ خبرگزاری بسیج

0001053502 129

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.