1397-08-12 09:57
1221
0
58403
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

ردپای آمریکا در تمام جنایت‌ها علیه ملت ایران دیده می‌شود/ تحریم‎های جدید آمریکا هیچ تأثیری در کشور ما ندارد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه ردپای آمریکا در تمام جنایت‌ها علیه ملت ایران دیده می‌شود گفت: تحریم‌ها آخرین حربه دشمنان برای فشار به ملت ایران است و این تحریم‌ها هیچ تأثیری در کشور ما نخواهد داشت.

به گزارش گلستان ما ، سردار حسین معروفی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان ضمن تشکر و قدردانی مردمی که حماسه اربعین را بار دیگر برای جهانیان به نمایش گذاشته اند، اظهار کرد: همیشه عبرت های عاشورا مهم تر از درس های عاشوراست اگر توانستیم از عاشورا عبرت بگیریم دیگر عاشورایی به وجود نخواهد آمد.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه باید از 13 آبان هایی که در کشور به وجود آمده عبرت بگیریم، تصریح کرد: در 13 آبان سال 43 وقتی امام آن سخنرانی مشهور و مهم را انجام داد، باعث کلید خوردن حرکت اصلی انقلاب شد و همین امر باعث شد ایشان را 11 ماه به ترکیه تبعید کرده اند.

وی ادامه داد: در 13 آبان سال 57 کار بسیار ارزشمندی توسط جوانان و نوجوانان دانش آموز در مقابل دانشگاه تهران انجام شد که حمله نیروهای پهلوی به آن ها باعث شهید و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان شد.

Marofi 1

این مقام مسئول گفت: یکی از اقدامات مهمی که در این روز انجام شده است، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که برخی این لانه جاسوسی را سفارت یاد می کنند، این اشتباه است آنجا لانه جاسوسی بوده نه سفارت، آمریکا هر جایی که سفارت داشته بعد از گذشت مدتی آنجا کودتا کرده است.

معروفی علت نامگذاری 13 آبان به عنوان "روز دانش آموز" را خود دانش آموزان دانست و متذکر شد: دانش آموزان ما سال های بعد را به یاد شهدای این تظاهرات ارج می نهادند و مراسمی را به این عنوان برگزار می کردند و همین امر باعث شد تا این روز را به نام دانش آموز در تقویم کشورمان ثبت کنند.

فرمانده سپاه نینوا یادآور شد: 13 آبان 88 هم اتفاق مهمی در کشور در حال انجام بود که دشمن ما با طرح ریزی نقشه ای می خواست اصل موضوع 13 آبان را تحریف کند اما با ذکاوت و بیداری ملت فهیم ایران بار دیگر تیرش به سنگ خورد و در این راه هم نتوانست به جایی برسد.

وی با بیان اینکه رد پای آمریکا در تمام نقشه های اجرا شده در 13 آبان مشهود است، بیان کرد: آمریکا همیشه در فکر این بوده که با نیرنگ های مختلف به کشور اسلامی ما ضربه وارد کند و در تمام قضایا بر علیه کشور ما به صورت مستقیم و غیر مستقیم دخیل بوده است. ماجرای طبس، کودتای نوژه، انهدام هواپیمای مسافربری، نشان دادن چراغ سبز به صدام، حمایت تروریست ها، ترور 17 هزار نخبه از مهمترین ظلمی هایی است که آمریکا بر علیه ایران روا داشته است.

رئیس جمهور های آمریکا فقط مجری سیاست های آمریکا هستند

این مقام مسئول با بیان این مطلب متذکر شد: سال های زیادی رئیس جمهورهای مختلفی از آمریکا را مشاهده کردیم از جمله جمهوری خواه و دمکرات، هیچ کدام از این احزاب دلشان به حال ملت ایران نسوخته است. هر کدام از این احزاب که بر سر کار آمده اند جنایاتی را علیه ایران انجام داده اند چون این افراد مجری سیاست های آمریکا بوده اند.

وی دعوای امریکایی ها را با ما به خاطر اسلام، پیامبر(ص)، قرآن و اصل انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: آنها هیچ گاه نمی خواهند بزرگی ملت ایران را ببینند، آنها می خواهند ما از لحاظ دانش به دوران قبل از انقلاب برگردیم، دعوای ما با آمریکا بر سر اندیشه و فکر است.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا بداند حرف مردم و رهبری کشور ما یکی است، انشقاقی بین امت و رهبری اتفاق نخواهد افتاد، ما در اربعین به دنیا آموختیم که طبق منطق سید الشهداء عمل خواهیم کرد و منطق سیدالشهداء استکبار ستیزی بوده است.

Marofi 1

تحریم های جدید آمریکا هیچ تأثیری در کشور ما ندارد

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به تحریم های جدید آمریکا در 14 آبان متذکر شد: این تحریم های جدید آمریکا علیه کشور ما هیچ گونه تأثیری نخواهد داشت. کشور ما امروزه با کشورهای مختلفی قرارداد بسته که حتی بعد از تحریم ها هم قرار داد باقی می ماند. تحریم آمریکا علیه کشور ما آخرین حربه دشمن است.

این مقام مسئول با بر شمردن جنایات آمریکا در کشورهای مختلف، افزود: آمریکا در کشورهایی مانند چین، ژاپن، کره جنوبی، آلمان و... در حال انجام بدترین جنایات است. این به خاطر آن است که با آمریکا هم پیمان هستند. این کشورها هنوز نتوانستنه اند عزت ملی و منافع ملی خودشان را در دست بگیرند و برای تمام فعالیت های کشورشان باید از آمریکا اجازه بگیرند.

13 آبان امسال متفاوت تر خواهد بود

سردار معروفی با اشاره به اینکه ما حضورمان باید از سال های پیش پر رنگ تر باشد، افزود: تفاوت 13 آبان امسال به خاطر این است که آمریکا آخرین حربه خودش را به کار بسته تا به کشور ما آسیب برساند. کشوری که دم از حقوق بشر می زند داروهای پزشکی کشور ما را تحریم می کند. دارو مگر سیاسی است؟!

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: دین اسلام حتی برای حیوانات هم ارزش قائل است شما چطور خودتان را مدافع حقوق بشر میدانید که کشتن مردم بی گناه با بی رحمی تمام ادامه می دهید و از تروریست ها حمایت می کنید؟!

وی در پایان گفت: ما در هر جایی که مُحکم ایستاده ایم و از حقوق و منافع ملی خودمان دفاع کردیم به کرات در تاریخ به همگان نشان داده ایم که توانسته ایم دشمن را به عقب برانیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.