1397-07-24 04:52
1627
0
57867
جراحی کنید غدد چرکین دانشگاه را !

بیماری سبز درمان سرخ می خواهد جناب فاضل / در مرکز مشارکتهای اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گلستان چه می گذرد ؟

 بنظر می رسد اوضاع سیاسی دانشگاه علوم پزشکی گلستان کم کم به سمت جریانات سیاسی فتنه خیز متمایل می شود و افرادی در این دانشگاه قدرت گرفته اند و از این مکان به عنوان یکی از اقطاب فتنه در استان یاد می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ روی سخن با دکتر فاضل ریاست دانشگاه نیست چون او فارغ از این هیاهو هاست و متوجه نیست در زیرمجموعه های چون دبیرخانه مشارکتهای اجتماعی که مدیریتش را عبدالسلام مهیمنی دارد ، چه می گذرد .

دکتر فاضل عاشق طبابت است و بیش از اینکه از مدیریت حظ کند از عمل جراحی هایش لذت می برد اما این نباید باعث شود تا در این فضا ، مهره های ورشکسته سیاسی و احزاب زیاده خواه دانشگاه را قرق خود بدانند و بی محابا بتازند.

گفته شده عبدالسلام مهیمنی بعد از اینکه در زمان دکتر ریاحی به او میدان داده نشده الان تقریبا همه کاره دانشگاه شده و یک اتومبیل دولتی شخصا در اختیار وی قرار دارد تا همزمان امورات جاری ، شخصی و خریدهای منزل و ... را با آن انجام دهد .

وی علاوه بر اینکه حقوقش به نسبت گذشته چند برابر شده ، نقش مستقیمی در انتصابات پیدا کرده و خیلی از مناصب مهم این دانشگاه از جمله معاونت فرهنگی و دانشجویی و ... در اختیار این جریان قرار گرفته است .

دخالتهای عبدالسلام مهیمنی در امورات دانشگاه به نفع رفقای سیاسی اش به اوج خود رسیده و وی به بهانه نوشتن یک کتاب تاریخچه ای برای دانشگاه علوم پزشکی گلستان با یکی از دوستان اصلاح طلبش قرارداد حدودا 30 میلیونی امضا کرده است .

تشکل های دانشجویی این دانشگاه نیز تاکنون ظهور و بروزی در استان نداشته اند و هیچوقت نسبت به مسائل سیاسی که در این دانشگاه می گذشته یا اشرافیت نداشته یا قدرت مواجهه و برخورد نداشتند یا اینکه خواستند بی تفاوت عبور کنند .

خیلی از دوستان دکتر فاضل نیز که شاهد این وضعیت هستند کم کم خود را از دایره اصلی خارج کرده و در این میان برخی ها نظیر محمد جواد کبیر در نقش مشاور دانشگاه ، جزو تصمیم گیران و تصمیم سازان اصلی شده است .

آشفتگی در دانشگاه علوم پزشکی آنقدر زیاد است که تا بحال چندین معاون توسعه و درمان و ... داشته ایم و هفته های گذشته بود که واریز پول به حساب کارمندان و مجددا برداشت آن باعث گلایه برخی از کارمندان شده بود ، حال اینکه برخی از آنها که آن روزها مدام می گفتند ریاحی و عموزاد بروند این روزها می گویند چه اشتباه بزرگی کرده ایم .

همه اینها نشان می دهد که دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مدار اصلی خود خارج شده و هر چه زودتر دکتر فاضل در این قضایا با جدیت و قاطعیت بیشتری ورود کند که خدای نکرده بخاطر دو روز مدیریت مدیون امام و خانواده های شهدا و مردم شریف نشود که چرا گذاشته یک عده سودجو از این موقعیت بوجود آمده به همین راحتی سوء استفاده کنند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.