1397-07-05 11:59
1404
0
57304
رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی گلستان:

برخی در بدنه دستگاه‎های اجرایی کاری می‎کنند که منافقین دهه 60 نکردند / بانوان مبلغه و مومن دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند

رییس شورای هماهنگی استان گلستان با بیان اینکه برخی دولتمردان واقعا امروز چه کار باید کنند که منافقین دهه 60 نمی کردند تصریح کرد: شرایط درونی حساس است و برای انقلاب خونهای زیادی ریخته شده است و بر اساس نویدهای قرانی، امید ما بر بقای انقلاب اسلامی تا ظهور حجت حق است  اما اگر مومنین خسته شوند و بد عمل کنند خداوند سنت جاری خود را عمل می کند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی رییس شورای هماهنگی استان گلستان در نشستی با حضور نخبگان طلبه خواهر اظهار کرد: دشمن از همه توان خود استفاده کرده و با جذب پیاده نظام های خود در حال پیاده کردن اهداف خود است و این مسئله صرفا توهم و ساخته ذهن نیست بلکه واقعیتی است که در جامعه میتوان آن را حس کرد.

رییس شورای هماهنگی استان گلستان گفت: باید باورکنیم دشمن با تمام توان خود تلاش می کند تا نظام را از پا درآورد.

وی گفت: در این چهل سال کودتاهایی را برای براندازی انجام داد اما موفق به عمل نشد و اکنون با روشهای جدیو نفرات بیشتر درحال پیاده کردن آن اهداف است.

احمدی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم بیان کرد: وقتی کالاهای اساسی مردم کمیاب و یا با قیمت بالا در اختیار مردم قرار می گیرد مردمی که هر چه قدر مذهبی هم باشند ذهنهایشان درگیر شبهات دشمنان می شود که این امر موجب ناامیدی مردم می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه درون نظام هم کسانی با ضوابط و روابطی نفوذ کردند که اسرار درون نظام را می دانند اما علقه ای نسبت به نظام ندارند و این افراد نیز در ایجاد مشکلات و دامن زدن ناامیدی کار می کنند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه برخی دولتمردان واقعا امروز چه کار باید کنند که منافقین دهه 60 نمی کردند تصریح کرد: شرایط درونی حساس است و برای انقلاب خونهای زیادی ریخته شده است و بر اساس نویدهای قرانی، امید ما بر بقای انقلاب اسلامی تا ظهور حجت حق است  اما اگر مومنین خسته شوند و بد عمل کنند خداوند سنت جاری خود را عمل می کند.

وی توضیح داد: تغییر سرنوشت مردم در دست خودشان است و یکی از طبقات اجتماعی که انقلاب اسلامی  را برای دستیابی به فرصتها کمک می کند طبقه مومنین هستند.

وی ادامه داد: همانطور که در پدیداری انقلاب این صنف نقش داشتند در بقای آن نیز می توانتد کارهای زیادی کنند که بانوان مبلغه و طلبه به عنوان قشر تاثیر گذار می توانند به رسالت خود عمل کنند.

رییس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان گفت: انقلاب اسلامی یک تحفه الهی بود که به مردم عنایت شد که باید خدمات آن را برای مردم تبیین کنیمو مردم را نسبت به دستاوردهای انقلب آگاه و امیدوار نماییم.

وی در خصوص چگونگی پیاده کردن این اهداف بیان کرد: با معرفی کتاب و یا چاپ نشریه و استفاده از فضای مجازی به بیان دستاوردهای انقلاب بپردازید و حوزه برای انجام این رسالت باید از چهار دیواری خود بیرون بیاید که البته تنها شکل ظاهری مورد نظر نیست بلکه باید افکار و نظرات در سطح جامعه گسترش یابند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.