1396-11-17 07:51
883
0
50070
منتظری عنوان کرد؛

پنجره خدمت به مردم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی باز شد / کشور در حوزه‌های مختلف نیاز به مدیریت جهادی و انقلابی دارد

استاد و عضو هیات علمی دانشگاه گفت: در هر برهه از زمان که پای مدیریت جهادی در میان بود همیشه در کارها سربلند بودیم. امروز هم کشور در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت نیاز به مدیریتی جهادی و انقلابی دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ غلامرضا منتظری در همایش بسیج مهندسین صنعتی استان گلستان که در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهارداشت: به برکت پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی پنجره خدمت به مردم، برای ما باز شده است. 

وی با بیان اینکه دهه‌فجر یکی از نقاط اوج ملت ایران به‌شمار می‌رود، افزود: در تاریخ فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی برخی از رخدادها نقطه اوج هستند که به عنوان شناسنامه ما محسوب می‌شوند و هیچگاه نباید آنها را به فراموشی سپرد که یکی از این رخدادهای بزرگ دهه‌فجر انقلاب اسلامی است.

منتظری با اشاره به انتظارات رهبر معظم انقلاب در بحث توسعه صنعت و رفع وابستگی ما به بیگانگان افزود: نیازهای اساسی کشور و جلب رضایت مردم، توجه به تولید ملی است.

رئیس سابق سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به اینکه تولید کالاهای ایرانی با کیفیت بالا می‌تواند در جلب اعتماد مردم مؤثر باشد، افزود: اگر تولید نتواند اعتماد ملی را جلب کند کار را از پیش نخواهیم برد.

وی داشتن اخلاص و تقوا در کار را یکی از مقوله های مهم مدیریت جهادی بیان کرد و گفت: در هر برهه از زمان که پای مدیریت جهادی در میان بود همیشه در کارها سربلند بودیم. امروز هم کشور در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت نیاز به مدیریتی جهادی و انقلابی دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.