1396-11-06 06:15
3096
1
49591
در اولین روز کاری؛

اولین دستور دادبود در شهرداری گرگان چه بود ؟ + تصاویر

شاید خیلی ها بدانند اولین دستور و برخورد جدی عبدالرضا دادبود در شهرداری گرگان در روز اول کاری اش یعنی پنجشنبه 5 بهمن چه بود؟

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا دادبود شهردار جدید گرگان روز چهارشنبه 4 بهمن ماه ساعت 14 در تالار ولایت سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان معارفه شد .

دادبود که به عنوان یک چهره ارزشی و متعهد شناخته می شود در روز پنجشنبه اولین روز کارش اش در گلزار شهدای گرگان واقع در امامزاده عبدالله گرگان حاضر شد تا اولین روز کارش اش را با یاد شهدا مزین کند .

در اقدامی جالب دادبود به تپه نورالشهدا ناهارخوران گرگان رفت تا بر مزار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس فاتحه بخواند .

نکته جالب اینجاست که دادبود با دیدن یادمان زیبای تپه نورالشهدای گرگان متوجه شد که گرد و خاک زیادی روی گنبد نشسته لذا سریعا دستور داد تا نسبت به پاکیزگی و اراسته نمودن این یادمان اقدام شود .

تنها چند ساعت بعد از این دستور بود که یک نیسان با داربست هایی در محوطه تپه نورالشهدا حاضر شد و دستور شهردار گرگان انجام پذیرفت .

امیدواریم از این حرکات که در گذشته کمتر و حتی معکوس آن دیده شده بود ، در دوران دادبود زیاد تکرار شود و مردم دیندار و متدین دارالمومنین گرگان علاوه بر خدمات عمرانی و زیست شهری دادبود از خدمات فرهنگی نیز برخوردار گردند .

توصیه این پایگاه خبری به شهردار جدید گرگان نیز اینست که در جهت تبدیل نمودن تپه نورالشهدا به یک مرکز توریستی زیارتی تلاش نماید چرا که این منطقه از پتاسنیل بالقوه ای برای جذب گردشگر برخوردار بوده و بسیاری از خانواده های متدین گرگان نیز ایام تعطیلات و تفریح خود را در این مکان می گذرانند .

همچنین شبهای احیا در ماه رمضان نیز این مکان بسیار شلوغ می شود و عاشقان پروردگار با دلی خالص در کنار شهدای گمنام حاجات خود را از خداوند متعال طلب می کنند .

امکاناتی در گذشته به این مکان داده شده و با همت برخی اعضای شورا این مکان بطور مطلوبی سنگفرش شده اما می طلبد در ادامه نورپردازی ، سرویس بهداشتی و محوطه سازی نیز بهتر شود .

عکس ها از : جواد عموزاد

4401

4402

4403

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.