1393-08-13 19:50
8026
5
5289
حمایت قاطع از دادستان مرکز استان ؛

نامه تشکرآمیز 7 نماینده گلستان به رئیس قوه قضاییه جهت انتخاب دادستان مقتدر و انقلابی + سند

هفت نماینده استان گلستان در نامه ای به آیت الله آملی لاریجانی از حسن انتخاب سید مصطفی حقی به عنوان دادستان مرکز استان تشکر کردند .

به گزارش گلستان ما ؛ نمایندگان محترم مردم شریف استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ، طی نامه ای خطاب به حضرت آیت الله آملی لاریجانی ، ریاست معزز قوه قضاییه ، حمایت قاطع و همه جانبه خود را از اقدامات دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان در  برخورد با پدیده های شوم فساد اقتصادی ، زمین خواری و تخریب منابع طبیعی اعلام داشتند .

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

هزار دستان

برایم خیلی جالبه که نمایندگان استان چنین نامه ای نوشته اند. یکی نیست از این آقایان بپرسد شما مگر به حقوق خود آشنا نیستید !از 2 وظیفه اصلی شما در مجلس یکی ش همین نظارت هست. پس تا بحال کجا بودید؟؟ آقایانی که 2 دوره نماینده اند ولی هیچ وقت صحبتی از حفظ منابع طبیعی نکردند و فریادی بر نیاوردند بجز آتش سوزی اخیر پارک گلستان که آنهم سیاسی بود !شماها که توی مجلس هستید و آقایی که در کمیسیون کشاورزی هست برای در آمد زایی کشاورزی و تولید چه کردید که حالا دلسوز زمین کشاورزی شدید !!آقایی که خود سرمایه و امکانات میلیاردی داره و بخشی از نمایندگی شو مدیون سرمایه داران و رانت های اهدایی به آنهاست حالا شد مبارزه گر فساد اقتصادی!!!شما مردم رو چه فرض کرده اید؟؟آقایی که شما مگه مدافع سرسخت تخریب جنگلهای مسیر علی اباد کتول به ابر شاهرود و احداث جاده نیستید !! پس چرا این نامه را امضا کرده اید. دم خروس . یا قسم حضرت عباس !!آقایی مگه شما با تخریب 70هکتار زمین کشاورزی سرخنکلا و احداث دانشگاه گلستان همراهی نکردید! اونجا کاربری کشاورزی نداشت! یا شما حواستان نبود. همین بیمارستان مرحوم آیت اله طاهری در چه زمینی کلنگ خورد!

0
0
پاسخ
1393-08-12 21:43
هزار دستان

حتما می فرمایید اینها برای توسعه استان لازمه . خب با این وصف مردم هم میگن ساختمان سازی هم جزو لوازم توسعه است!اتفاقا دولت و مجلس به مردم دارن آموزش میدهند که اگه میخواهید خراب کنید هکتار هکتار تخریب کنید نه 200 متر / 300 متر !آقایان مسول: لطفا از خودتان شروع کنید نه مردم . این عدالت خواهی نیست . رسانه ها هم لطفا به ظاهر امر نپردازند کمی ریشه یابی کنند و درمان اصولی پیشنهاد بدهند..مگه می شود با دستمال کثیف شیشه پاک کرد!

0
0
پاسخ
1393-08-12 21:52
منصف زاده

به نظر می رسد این نامه بسیار بجا و به موقع نوشته و ارسال شده است ، هر چند برخی نمایندگان در بعضی جاها یه کارهایی کرده باشند .اجرای صحیح قانون ، ملاحظه افراد و گروه ها را نمی کند .برای عمومیت یافتن یک امر درست باید از خود شروع کرد .

0
0
پاسخ
1393-08-13 11:54
ش

حاج آقای حقی فردی شایسته از خانواده ای سادات وسالم و با رزق حلال رشد یافته است پس امید به موفقیت هم باید داشت وبه حق هم رفتار خواهد کرد انشالله خداوند به ایشان وهمه خدمتگزاران صدیق وصمیمی به نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق عنایت فرماید

0
0
پاسخ
1393-08-14 03:12
چی بگم

این نماینده هایی که ما میشناسیم(البته بعضی هاشون)اینقد اهل بده بستونن که در ازای این نامه هم از آقای دادستان یه چی میخوان!!!!!!!!البته این دادستان با بقیه فرق میکنه و امیدوارم به نماینده ها باج نده

0
0
پاسخ
1393-08-14 04:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.