1393-08-18 04:30
3713
6
5511
قانون خشن مردم را می شکند !!

انتقاد ربیعی از رئیس پلیس راهور گرگان / دوربین های ترافیکی مردم را به روز سیاه نشانده !

رئیس شورای شهر گرگان گفت : زمانی که در دوره دوم و سوم شورا برای استقرار دوربین‎های کنترل ترافیک در شهر گرگان رای داده شد، هدف هدایت و کنترل ترافیک بود نه اینکه مردم را به روز سیاه بنشانیم.

به گزارش گلستان ما ؛ حسین ربیعی شب گذشته در یکصد و سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: زمانی که در دوره دوم و سوم شورا برای استقرار دوربین‎های کنترل ترافیک در شهر گرگان رای داده شد، هدف هدایت و کنترل ترافیک بود نه اینکه مردم را به روز سیاه بنشانیم.

وی اجرای قوانین را مطلوب خواند و تصریح کرد: دوست داریم قوانین اجرا شود اما هدف و مبنای اجرای قانون چیزی جز کنترل ترافیک نبود. در 6 ماه اول سال گذشته رانندگان از طریق این دوربین‎ها یک میلیارد و 800 میلیون تومان جریمه شدند که سالانه چیزی حدود 4 میلیارد تومان می‎شود، این در حالی است که هدف شورا جریمه کردن مردم نبود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه دور شدن دوربین‎های کنترل ترافیک نارضایتی مردم را در پی داشته، از همکاران خود در شورای چهارم خواستار راه‎حلی برای پس گرفتن مصوبه قبلی شورا  شد و گفت: دوربین‎هایی که در سطح شهر گرگان قرار گرفت با هدف کنترل، هدایت و رفع موانع ترافیکی بود.

وی زحمات پلیس راهور را در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی قابل تحسین خواند و گفت: خدماتی که پلیس انجام می‎دهد قابل انکار نیست ولی اینها دلایلی نمی‎شود که نقاط ضعف را نادیده بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه باید با مردم مدارا کرد، افزود: مردم مشکلات زیادی دارند و اینکه قانون را خشن در حق آنها اعمال کنیم، سریع می‎شکنند.

ربیعی نسبت به بی‎اعتنایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در قبال پیگیری مشکلات مردمی در حوزه جرایم و اعمال قانون انتقاد کرد و گفت: به عنوان یک مسئول شهری از رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای رفع مشکل مردم پیگیری‎هایی انجام گرفت که آن مقام مسئول از پاسخگویی امتناع کرد .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسین

آقای ربیعی راست می گه بنده را خلافی را گرفته ام دیدم در حدود دویست هزار تومان در خیابان شالی کوبی بنده در دو ماهه جریمه شدم بیشتر به خاطر پارک دوبله بوده که شما می دانید پارک دوبله برای یک خرید کوچک مغازه بوده و معمولا راننده برای چند دقیقه داخل نشسته و یا اینکه کمربند ایمینی بوده که معمولا در انتهای شب بعد از برگشت مهمانی بوده است این چه قانونی است که در یک خیابان شالی کوبی بالغ بر صدها هزار تومان جریمه شده ایم تازه اگر بخواهیم توی ماشین هم کمی محبت با خانواده انجام دهیم یک چشم نامحرم مدام ما را کنترل می کنه یعنی امنیت و اسایش و محرم و نامحرم توسط دوربین ها از بین رفته است

0
0
پاسخ
1393-08-18 01:19
شهروند

سلام .این کلام هم رو از ... شنیدیم.ربیعی جان چرا ادا در میاری.جیک جیک مستونت بود یاد زمستونت بود ؟مردم رو بخاک سیاه نشاندی واشک ... میریزی؟ اون از دوربینهات.اون از شهردار دیپلمه ات.اون از ماجراهای محیرالعقول طرح آفتاب ووخیابان کشیهاش وایجاد ارزش افزوده برای قدرت بلامنازع استان یعنی آقای خاص.اون ازفضای فرهنگی و . و. و. بابا مگه مجبوری حرف بزنی ؟حرف نزن. مردم هم خدایی دارندوحساب تو وامثال تو اگه دراین دنیا رسیدگی نشه فردای قیامت توی . . . سرب گداخته میریزند

0
0
پاسخ
1393-08-18 01:20
محسن مفیدی

داداش حسینبرای محبت کردن به خانواده محیط خانه کم است که تو میخای تو ماشین به خانواده ات محبت کنی.نکنه بعضي ها مجردن توی شهر با ماشین تک سرنشین دور می زنن و می ترسن که گیر برن .هه .... هه .... هه

0
0
پاسخ
1393-08-18 01:46
جواد

یکی می گفت توسط همین دوربین های شالیکوبی یک پزشک توانست لوزه سوم یک مسافر تاکسی را تشخیص بده راسته اگر راسته خواهش می کنم به طریق مقتضی اطلاع رسانی کنید تا مردم توی شالیکوبی دهنشان را همین طوری باز کنند تا به صورت رایگان تشخیص انجام بشه روی بیلبورد خیابان شالیکوبی هم بنویسن تشخیص لوزه سوم از طریق دوربین

0
0
پاسخ
1393-08-18 01:54
تام کروز

الان رفتین پاچه خواری ربیعی دیگه نه فراموش کردین به شما ها لقب "دوستان نادان" داده بود.چقد گرفین از شورا مگه ؟

0
0
پاسخ
1393-08-18 02:07
محمد

حسین جان تخلف نکن تا جریمه نشی فرقی نمی کند پلیس جریمه ات کنه یا دوربین.در ضمن جای محبت کردن ...در خیابان نیست.

0
0
پاسخ
1393-09-07 18:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.