1393-07-04 14:42
3046
1
3342
حجت الاسلام مصطفی حقی :

تخریب توشن نمایشی نبود / در زمان کمی پدیده شوم ساخت وساز غیر مجاز در گلستان را خاتمه می دهیم

دادستان مرکز استان گلستان گفت : تخریب ساخت و سازها در توشن نمایشی نبوده و در آینده شاهد تخریبهای بیشتری از ساخت و سازهای غیر مجاز خواهید بود.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام سیدمصطفی حقی دادستان جدید مرکز استان گلستان در حاشیه مراسم معارفه خود در جواب سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا اقدام اخیر تخریب در توشن نمایشی بود یا نه ، عنوان کرد : قطعا این اقدام نمایشی نبوده و روند گذشت زمان نشان خواهد داد که ما چقدر در کارمان جدی هستیم .

حجت الاسلام حقی در سخنان خود در جمع مهمانان تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار کرد: در دوره مسئولیتم سعی می کنم امنیت اقتصادی استان را تضمین کنم و از حضور سرمایه گذاران در استان استقبال و حمایت می کنم .

وی اذعان کرد: نکته بعدی دست اندازی متصرفان به اراضی منابع طبیعی است که این امر در شمال کشور زیاد است و این امر میسر نمی شود جز با مرارت ، زحمت و شجاعت چرا که اگر امروز جلوی این تصرفات را نگیریم برای 20 سال دیگر کشاورزان زمینهای خود را از دست می دهند و نانی برای خوردن نخواهند داشت .

دادستان مرکز استان گلستان تاکید کرد : بنده با ضرس قاطع اعلام می کنم که بحث ساخت وسازهای غیر مجاز را پیگیری می کنم و سعی می کنم در این مدت کوتاه دست متصرفان را از این اراضی کوتاه و بساط این پدیده شوم را از استان برکنم .

مصطفی حقی خاطرنشان کرد: نکته بعدی اتمام در اجرای احکام و رسیدگی به پرونده هاست که سعی می کنم در این کار سرعت ایجاد کنم .  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سعید

با سلام خدمت دادستان محترم ممنونم از همکاریتان ولی تشکر من زمانی کامل می شود که فکری برای پروژه مرکز توانبخشی که در وسط اراضی کشاورزی ساخته شده بکنید که شناسنامه روستا در بدو ورود شده تخته سنگ . آیا می دانستید ساخت و ساز بعد از شروع این پروژه شروع شد ای کاش این متن مرا بخوانید و جوابشو بدهید دوست دارم بعنوان فرزند کشاورز به چه صورت در این اراضی همچین مجوزی صادر شده است .

0
0
پاسخ
1393-07-12 12:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.