1393-07-04 14:15
2571
0
3339
دادستان کل کشور در گرگان :

تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغها ممنوع است / با ساخت وسازهای های غیر مجاز به شدت برخورد می شود

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت : هر گونه تغییر کاربری باغها و زمینهای زراعی ممنوع است و سازمان جهاد کشاورزی ، نیروی انتظامی و دادستان باید با همکاری یکدیگر این قضیه را پیگیری کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور صبح امروز پنجشنبه (3 مهرماه) در آیین تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گلستان ضمن تقدیر از زحمات عباس پوریانی گفت : ایشان فردی شایسته و زحمتکش بودند و در این مدت در گرگان و استان گلستان فعالیتهای خوبی انجام دادند و همچنین آقای حقی هم در این مدت به عنوان سرپرست خوش درخشیده و توانسته گام های مهمی بردارد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه حضور بزرگان استان در این مجلس سرمایه ای برای دادگستری است افزود: دستگاه قضایی ما ، نظام ما و دفاع ما متفاوت از سایر کشورهاست ؛ در این دنیا افراد زیادی در جنگ ها و جاهای مختلف کشته می شوند اما دفاع ما مقدس شد چرا که اتصال به خداوند داشت و هر حرکتی که به ذات او وصل شود قدوسی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اولین شاخصه قدسی بودن نظام ما شاکله اتصال به اوست چرا که نظام متصل به وحی قدسی می شود ؛ نظام مبتنی بر ولایت فقیه قدسی می شود . همچنین دومین شاخصه قدسی بودن نظام ما باید ها و نبایدهایست که در لایه های اجتماعی است یعنی قضاوت بر اساس قانون خدا و قانون رسیدگی مبتنی بر فقه و شرع اسلامی است  و قضا نیز باید بر این دو نکته تاکید کند.

دادستان کل کشور با تاکید بر نمایشی خواندن مبارزه با تروریسم توسط آمریکا و غرب اذعان کرد: امروز با تابلو مبارزه با  تروریسم به ظلم و تجاوز ادامه می دهند و همانهایی که داعش را بوجود آوردند مدعی مبازره با آن می شوند .

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت : در زمان جوانی وقتی مسئولیت بازرسی داشتم به گلستان آمدم و سال گذشته نیز حجت الاسلام اژی ای برای بازرسی از سیل به گلستان آمد و من به شما می گویم که کارشناسان بخش عمده ای از سیل و این بلایا را ثمره تخریب جنگل ها و قطع درختان عنوان می کنند .

وی در ادامه گفت : من اینجا اعلام می کنم که تغییر هر نوع کاربری زمین زراعی و باغها ممنوع است و مسئول این کار نیز سازمان جهاد کشاورزی است و این سازمان وظیفه دارد از این کار جلوگیری کند و نیروی انتظامی هم در این کار باید کمک کند و دادستان ها هم در سراسر کشور باید روی این کار نظارت کنند.

این مقام قضایی تصریح کرد: اقداماتی که آقای پوریانی در این چند سال داشتند و اقدامی که اخیرا حجت الاسلام حقی انجام داد قابل تقدیر است و این نکته همواره دغدغه رهبری است و این حرکت در استان مورد حمایت استاندار ، نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان نیز می باشد .   

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.