1397-01-31 10:57
468
0
52760
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد؛

سرویس مدارس به محلی برای فعالیت های تربیتی تبدیل شود/ ضرورت توجه به مسائل اخلاقی در سرویس ها

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در جلسه کارگروه ماده 18 ساماندهی سرویس مدارس آموزش و پرورش گلستان گفت: سرویس مدارس فرصتی برای فعالیت های تربیتی و پرورشی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "احسان گوهری راد" در جلسه کارگروه ماده 18 ساماندهی سرویس مدارس با حضور کلیه دستگاههای عضو در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزارشد، با تبریک اعیاد شعبانیه و ضمن تشکر از زحمات کلیه دستگاههای عضو کارگروه اظهار کرد: سرویس مدارس جزء دغدغه های خانواده هاست و یک بحث جدی است که باید با دقت دنبال شود.

وی افزود: اعتماد خانواده ها به آموزش و پرورش رسالت ما را در این بخش سنگین تر می کند و تمام تلاش ما باید کاهش نگرانی های خانواده ها باشد.

گوهری راد سرویس مدارس را مکمل و ادامه کلاس های درس عنوان کرد و گفت: سرویس مدارس باید به عنوان محلی برای آموزش و انجام فعالیت های پرورشی و تربیتی باشد و توجه به مسائل اخلاقی در سرویس ها یک ضرورت است.

وی ادامه داد: شرکت های سرویس مدارس باید از هر نظر حائز شرایط و تأیید شده باشند و نظارت بر این شرکت ها باید در طی سال انجام و در پایان سال عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، اجرای کامل دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به دغدغه ها و توصیه های عزیزان ما در پلیس راهور باید با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.