1396-06-27 12:02
1277
1
44222
امروز صورت می گیرد:

سفر غیر منتظره طیف اکثریت شورای شهر گرگان به تهران / شهردار پروازی در راه گرگان

طیف اکثریت شورای شهر گرگان امروز عصر به تهران سفر می کند تا در میان شهرداران تغییر یافته مناطق مختلف تهران بتواند گزینه ای برای شهر گرگان پیدا کند .

به گزارش گلستان ما ؛ طیف اکثریت شورای اسلامی شورای شهر گرگان که رای به برکناری حسین صادقلو شهردار سابق گرگان داده حالا دنبال شهردار جدید و جایگزین حسین صادقلوست تا از شدت فشارها بر این طیف کاسته شود.

گفته می شود طیف 5 نفره (عبداللهی – ربیعی – یوسفی – کاظم نژاد – اقاملایی) عصر امروز دوشنبه 27 شهریور ماه به تهران سفر می کنند تا در میان گزینه های مطرح شده از پایتخت به نتیجه برسند.

حسین ربیعی سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان پیش از این گفته بود شهردار گرگان تا پایان هفته آینده مشخص خواهد شد .

از طرفی گفته می شود این طیف به دنبال شهرداری از پایتخت هستند تا به مردم بگویند که بعد از صادقلو شهرداری آورده اند که از او بهتر است ، با این حساب دادن فراخوان و ثبت نام 51 نفر که اکثریت آنها بومی هستند نیاز نبود.

در همین رابطه رایزنی هایی با برخی شهرداران برکنار شده قالیباف در شهرداری تهران آغاز شده و امروز نیز با برخی از آنها صحبت می شود.

البته چند چهره بازنشسته و مسن هم که غیر بومی بوده اما سمت های مهمی داشته اند در سبد حمایتی این گروه 5 نفره قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگانی

سلام از گرگانی های پایتخت می شود به آقای حاج عیسی میر احمدی که کارنامه درخشانی هم نیز در شهرداری تهران دارد نام برد که اگر ایشان این سمت را قبول کند واقعا به نفع مردم گرگان است.ایشان از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و دبیر مجمع گلستانی های مقیم تهران نیز می باشد.

0
0
پاسخ
1396-06-27 13:51

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.